Gå til innhold

John Cena kan bli Duke Nukem i en kommende film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på Duke nukem 3d Reloaded noen gang ser dagens lys, spillet har vært i utvikling lenge?

 

 

Det har vært knyst rundt Duke Nukem en stund nå. Det siste vi hørte (bortsett fra et litt klønete søksmål mellom 3D Realms og Gearbox) var Duke Nukem Forever i 2011. Spillet var lunkent, men ifølge vår anmelder langt fra så forferdelig som den kollektive spillmenigheten skulle ha det til.

Jeg syns ikke spillet var så dårlig, kanskje grafikken ikke var helt optimal samme med fear 2 project origin.

duke nukem manhattan project var mye dårligere da det minnet litt om nitendo i gamle dager. Kun fra siden ikke veldig ekte.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Duke Nukem Forever ble et sånt spill det ble på moten å slakte og så slengte alle seg på bølgen uten å gi spillet en sjanse. Når det er sagt så er det på ingen måte noe mesterverk og hele utviklingsprosessen var en tragedie. Duke Nukem 3D derimot vil jeg påstå er den beste FPSen som er laget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig med deg, Duke Nukem 3D har kommet med ganske mange mod (Atomic) og High Resolution pack.

Men fremdeles er spillet i 640x480 oppløsning bare skalert bedre og er dos spill.

 

Men syns selve spillet er bra som Duke nukem land of babes.

Skulle ønsket disse spillene kommer i en mere moderne utgave noe gang men tror det er kun drøm foreløpig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...