Gå til innhold

Rundt 50 000 ber Steam om å få tilbake pengene for spill hver dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel bare brukt dette en gang og det var i forbindelse med No man's sky.

Det er kanskje ikke så merkelig at en del velger å bruke dette som en "demo funksjon". 

Men på sikt så tror jeg at steam tjener på praksisen så lenge en slik ordning bidrar til at kundene er fornøyde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke overraskende at det blir brukt ofte, når utviklere leverer uferdige møkka produkter som ikke engang funker eller inneholder det som er lovet. Har brukt tjenesten et par ganger grunnet forskjellige grunner, og er glad jeg har muligheten til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukt det flere ganger uten problem. Forhåndsbestilt og spillet er elendig eller har tekniske problemer? Ingen problem lengre. Null risk ved å handle spill med en slik ordning. Heldigvis kommer samme system til Xbox/Win10 store snart. Og Sony må vel så store som dem er nå følge pent etter. 

Lenke til kommentar

Ja jeg er vertfall langt mindre kritisk til å kjøpe spill nå etter refund muligheten enn jeg var før, en alt i alt utrolig kjekk tjeneste som jeg har brukt mye, men helt sikkert totalt sett gjort at jeg har kjøpt flere spill enn jeg hadde om jeg ikke hadde muligheten å refunde.

Lenke til kommentar

Det var vel press fra EU som gjorde at steam implementerte dette. Har selv brukt det 2 ganger, hvor jeg ikke har vært fornøyd med produktet. Om man misbruker muligheten vil steam kunne sanksjonere deg. Det er derfor ikke tenkt som en erstatning for demoer. 

Lenke til kommentar

En alternativ løsning kunne vært å legge ut en gratis demoversjon av ethvert spill som ligger på Steam, der man f.eks. kan spille i to timer før man må kjøpe spillet for å fortsette. Jeg vet mange savner demoene som kom ut før av nesten alle spill.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...