Gå til innhold

KONKURRANSE: Sony Xperia XZs har superkamera og kan bli din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke akkurat si jeg "maser", SirOy. Er vel rundt min 5. post i år.

Var mer humoristisk ment, da "alle" nå for tiden drasser rundt på en mini-PC som man tilfeldigvis også kan ringe med, mens jeg fortsatt bare har en mobil telefon.

 

Kall det en prioritering. Jeg har ikke bruk for å bruke penger på en smarttelefon, så da kan jeg like gjerne fremheve hva jeg har - og å håpe på at jeg vinner burde da være en ærlig sak å si.

 

De som hevder de også har en "aldrende" telefon knapt 2 år gammel, vel...

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halløy! Mas påvirker ikke trekningen hverken den ene eller andre veien. Vi synes bare det er morsomt med engasjement rundt konkurransene våre, så kommenter i vei :)

 

Kort om hvordan vi trekker:

Vi har en enkel knapp i publiseringssystemet vårt som vi trykker på. Den finner frem riktig antall tilfeldige vinnere fra listen over korrekte svar. Listen har vi ikke direkte tilgang på, og den slettes helt, med adresser og all annen info, noen få uker etter at konkurransen er over. Dermed sitter ikke vi på noen informasjon om deltakerne etter at vi har fått trukket vinner og sendt ut premie. Unntaket er dersom du legger deg til for e-postvarsling om konkurranser - da beholder vi naturligvis adressen til du melder deg av igjen, sånn at du kan få vite om det når det er fare for å vinne noe litt ekstra gøy.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...