Gå til innhold

Så dyr blir trolig iPhone 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hvem du spør, noen vet åpenbart alt, selv om det ikke finnes noe verifisert info.

Jeg mener helt ærlig, hvorfor ville Apple ha bestemt pris allerede? Pris er noe du kan endre i siste liten tom. Så om noen vet noe slikt HELT sikkert nå. Så er jeg HELT sikker på at de ikke gjør :p

Endret av TKongen
Lenke til kommentar

Dette er altfor dyrt for en telefon som er utdatert innen året er omme og som byttes ut innen 2 år. Det er 6,000 kr per år for en telefon.

 

Tar du den gamle og bare kaster den rett i søpla? Dette med kjøp og salg av iPhone på grunn av den høye annenhåndsverdien er litt av et regnestykket. Selv har jeg vel klart å regne ut at det ikke er noe særlig dyrere å bytte hvert år, kontra hvert tredje nettopp på grunn av dette og da har jeg jo attpåtil flokande ny telefon med det siste av teknologi hvert år.

Lenke til kommentar

Så navnegivingen blir altså iPhone 8? Ikke 7S slik tradisjonen tilsier?

 

Veldig mange forskjellige rykter rundt det. Noen sier at 7s blir droppet til fordel for 8 fordi iPhone fyller 10(?) år til høsten. Noen sier at 7s kommer og at 8 blir en "premium" modell. Du får nok bare vente å se... Men hverken mer minne eller OLED skjerm forsvarer prishoppet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Så dyr blir trolig iPhone 8

Betydelig prishopp fra den allerede dyre iPhone 7. "

 

"Til sammenligning koster den aller dyreste iPhone 7-modellen, iPhone 7 Plus med 256 GB minne, i dag 969 dollar. Forskjellen er altså ikke så fryktelig stor, så det kommer nok ikke som et stort sjokk at iPhone 8 vil passere 1000-dollarsgrensen."

 

Overskriften henger jo ikke på greip i det heletatt.

 

Nå skriver dere riktig nok

"Det er imidlertid uklart akkurat hvilken variant av iPhone 8 som omtales av Fast Company sine kilder, som selvsagt er en viktig faktor for å avgjøre hvor mye dyrere den nye mobilen faktisk blir."

 

Men dette gjør ikke overskriften bedre. Da måtte det i såfall vært bekreftet i dette avsnittet at den omtalte modellen er ikke er toppmodellen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prisene på mobiltelefoner har virkelig begynt å bli ganske stive. Greit nok at det er små datamaskiner, men det er jo ikke som at en driver tung videoredigering eller lignende på mobilen. Har nesten utelukkende gått for toppmodeller til nå, men tror det kommer til å bli en "kina" mobil på meg neste gang..

Lenke til kommentar

Dette er altfor dyrt for en telefon som er utdatert innen året er omme og som byttes ut innen 2 år. Det er 6,000 kr per år for en telefon.

 

I oktober i år vil jeg ha hatt min Iphone 5 32 GB i 5 år. Betalte vel rundt 5500,- kroner(?) om jeg ikke husker feil. Altså etter 5 års bruk vil denne telefonen ha kostet meg 1100,- kroner i året. Tror jeg kanskje bytter den ut nå i år, men om jeg bestemmer meg for å kjøre på med ett år til vil prisen per år være i overkant av 900,- kroner

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er altfor dyrt for en telefon som er utdatert innen året er omme og som byttes ut innen 2 år. Det er 6,000 kr per år for en telefon.

I oktober i år vil jeg ha hatt min Iphone 5 32 GB i 5 år. Betalte vel rundt 5500,- kroner(?) om jeg ikke husker feil. Altså etter 5 års bruk vil denne telefonen ha kostet meg 1100,- kroner i året. Tror jeg kanskje bytter den ut nå i år, men om jeg bestemmer meg for å kjøre på med ett år til vil prisen per år være i overkant av 900,- kroner

i tillegg ville jeg lagt den ut til hbo over 500kr lokalt på facebook. Borte samme kvelden. Så lenge alt er i orden.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Synsing og spekulasjoner. Er jo typisk tek.no.

 

"Betydelig prishopp fra den allerede dyre iPhone 7"

Den er ikke dyrere enn de tidligere modellene. iPhone 6s lå på ca 8500 for 64Gb modellen, iPhone 7 128Gb får du for 7500.

Snakk om å villede leserne!

Skjerp dere tek.no!

 

Prisen på 6s 64 Gb var 8940 kr. Dan den kom. Prisen på iPhone 7 128 GB var 8.490 kr. Da den kom. Så teknisk sett har den blitt litt billigere pr GB, men ikke så mye som du antyder med dine priser. Dette er ikke for å kritisere, men for å få med de riktige tallene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...