Gå til innhold

Google-ansatt lagde smart speil som kjører Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

"Lille speil på veggen der"- bør kjenne igjen familiemedlemmet som står foran. Informasjonsbehovet varierer mye fra person til person.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Merko: Hvor fikk du tak i halvgjennomsiktig speil? Hva kostet det? Jeg har lekt med tanken på å starte et lignende prosjekt men har altså ikke funnet den typen speil hos lokale forhandlere i Tromsø og søk på nettet gir ikke noe fornuftig.

 

 

Ring politiets forhørsavdeling, kanskje de har en distributør. Eller hvorfor ikke bare spør en større glassmester. Må vel gå an å oppdrive? Hollywood knuser jo sikkert ørten slike speil pr. år, de må jo bare vite hvor det går an å skaffes i fra.

Endret av G
Lenke til kommentar

Merko: Hvor fikk du tak i halvgjennomsiktig speil? Hva kostet det? Jeg har lekt med tanken på å starte et lignende prosjekt men har altså ikke funnet den typen speil hos lokale forhandlere i Tromsø og søk på nettet gir ikke noe fornuftig.

 

Det heter toveisspeil. Kan være det er letter å finne om du spør etter det.
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet med å lage en webside som lar deg definere innholdet i speilet - det vil si at det eneste arbeidet du trenger å gjøre er å bygge speilet, og sørge for å få vist denne websiden inni speilet. Det vil fungere enten du bruker Android, Linux, Windows, Windows IoT, Mac Mini, kanskje til og med Chromecast.

 

Hvordan er interessen for noe slikt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...