Gå til innhold

– Apple utvikler trådløse ørepropper til iPhone 7 sammen med Beats


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke? Hvorfor skal ikke de to selskapene som bruker allerede alt for mye av pengene sine på markedsføring samarbeide?

 

Ikke missforstå meg, jeg er meget importert over hvordan beats faktisk klarer å selge sine 500 kroners hodetelefoner for 2000, men fatter ikke hvordan dette faktisk kan skje når en kunde har all mulighet til å teste de andre hodetelefonene samme pris klasse.

Lenke til kommentar

 

Dere er klar over at Beats ikke lenger er et eget selskap men en del av Apple?

 

Ja, dessverre begynner jo folkene som har sagt at apple er overpriset ræl snart å få rett. Beats er ikke noe heldig for merkevaren til apple i mine øyne.

 

AtW

 

Desverre selger Beats bra til mange som ikkje bryr seg stort om kva dei får, lydkvalitet osv. Sånn sett ser eg ikkje vekk frå at det er eit godt oppkjøp av Apple. I tillegg vil det faktum at Beats-produkter er Apple-produkter kunne heve salget.

Lenke til kommentar

 

Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan.

 

 

63463236.jpg

 

 

 

Tja...jeg tror kanskje det er noe overdrevet, men de ønsker vel det samme som alle andre bedrifter...lykkes så godt de bare kan innenfor de strategier de har...:)

Lenke til kommentar

Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan.

 

Ja, de har vel en plan, det pleier jo bedrifter å ha. Men har det vært en suksess sålangt? Vet ikke så mye om det, er det noen konkrete tall du sikter til?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan.

 

Ja, de har vel en plan, det pleier jo bedrifter å ha. Men har det vært en suksess sålangt? Vet ikke så mye om det, er det noen konkrete tall du sikter til?

 

AtW

 

 

 

Det er mulig han sikter til at Apple har gått fra nesten konk til verdens mest suksessfulle selskap. Det finnes tall på det.

 

 

Hel korrekt, Audun. Det ser ut til å ha gått bra med Apple siden midten av 90-tallet...

Lenke til kommentar

 

 

Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan.

 

Ja, de har vel en plan, det pleier jo bedrifter å ha. Men har det vært en suksess sålangt? Vet ikke så mye om det, er det noen konkrete tall du sikter til?

 

AtW

 

 

 

Det er mulig han sikter til at Apple har gått fra nesten konk til verdens mest suksessfulle selskap. Det finnes tall på det.

 

 

Hel korrekt, Audun. Det ser ut til å ha gått bra med Apple siden midten av 90-tallet...

 

 

Ok, trodde du mente at oppkjøpet av beats så langt hadde vært en suksess.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...