Gå til innhold

Fjernspilling på PlayStation 4 kommer til PC og Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen

 

?

 

 

Jeg bor ikke på studenthybel, så 7 meter HDMI-kabel gjennom stua og gangen og inn på kontoret er uaktuelt - dessuten så er det en iMac jeg har og den kan ikke fungere som frittstående skjerm.

 

Edit: wow, det hørtes krassere ut enn jeg mente det. Takk for forslaget, men det fungerer altså ikke helt for meg. :)

Endret av henrikwl
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Xbox wannabee xbox kom med for en god stund siden, så må så klart Sony komme med det... noobs

 

Ja du verden, så trist at PS4 eiere også nå for muligheten til dette.

 

Heldigvis er jeg priset med mitt eget loftrom for HIFI og spill, så dette er ting som aldri blir brukt for One eller vil bli brukt for PS4. Dama er veldig fornøyd med den løsningen også, selv om jeg til tider får kjeft pga. noe høylytt fantasifull ordrbruk :ph34r:

 

Jeg kaller det engasjement :p

Endret av Mala
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen

 

?

 

 

Jeg bor ikke på studenthybel, så 7 meter HDMI-kabel gjennom stua og gangen og inn på kontoret er uaktuelt - dessuten så er det en iMac jeg har og den kan ikke fungere som frittstående skjerm.

 

Edit: wow, det hørtes krassere ut enn jeg mente det. Takk for forslaget, men det fungerer altså ikke helt for meg. :)

 

Hehe, tenkte noe så enkelt som å nappe ut PS4'en og bære den med seg inn på kontoret :)

Men når du ikke har mulighet til å koble ekstern kilde til skjermen uansett så hjelper det lite nei.

Lenke til kommentar

 

PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen

 

?

 

 

Jeg bor ikke på studenthybel, så 7 meter HDMI-kabel gjennom stua og gangen og inn på kontoret er uaktuelt - dessuten så er det en iMac jeg har og den kan ikke fungere som frittstående skjerm.

 

Edit: wow, det hørtes krassere ut enn jeg mente det. Takk for forslaget, men det fungerer altså ikke helt for meg. :)

 

 

Kan ikke imac fungere som frittstående skjerm?(dette er ikke for å starte en flamewar eller noe jeg bare oppriktig er overasket).

 

Men er glad de lager slikt, det er bra for alle at sånne ting blir standarisert for både pc og mac brukere! :) gaming ftw! :D

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

Kan ikke imac fungere som frittstående skjerm?(dette er ikke for å starte en flamewar eller noe jeg bare oppriktig er overasket).

Nei, ikke iMacer med Thunderbolt port (nyere enn 2012, tror jeg det er). Eldre iMacer kunne du få det til med hvis du kjøpte noe adaptergreier, men de nye går det ikke med uansett.

Lenke til kommentar

Xbox wannabee ? xbox kom med for en god stund siden, så må så klart Sony komme med det... noobs

 

ja skikelig noobs når de tar en god ide og gir den til sine brukere også... vil heller at sony skal skal gi meg funksjoner som er nyttige som også xbox har enn at de skal tenke, det har microsoft gjort så det kan ikke vi gjøre, jeg regner med xbox brukere tenker det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...