Gå til innhold

TEST: Motorola Moto G (3. generasjon)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Har Motorola E 2nd gen 2015 selv, og er meget fornøyd. Det eneste negative jeg kan komme på er at motorola er svært trege til å oppdatere de europeiske modellene. Amerikanerne er nå på 5.1.1 (siden mars), mens jeg fortsatt har 5.0.2.

Endret av Magsamm
Lenke til kommentar

Til alle som vurderer å kjøpe denne mobilen: Gjør det , men betal litt ekstra for 16GB versjonen (når den kommer). Om det er budsjett et det står på, så gå heller for Moto E 16GB. Eneste negative med Moto E er at den ikke får 6.0, så Moto G er sånn sett bedre.

Kjøper du 8 GB, så kjøper du deg et irritasjonsmoment.

Endret av Zappy1
Lenke til kommentar

Til alle som vurderer å kjøpe denne mobilen: Gjør det , men betal litt ekstra for 16GB versjonen (når den kommer). Om det er budsjett et det står på, så gå heller for Moto E 16GB. Eneste negative med Moto E er at den ikke får 6.0, så Moto G er sånn sett bedre.

 

Kjøper du 8 GB, så kjøper du deg et irritasjonsmoment.

 

Med 6.0 vil SD-kort oppføre seg som intern lagring. Problem løst

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bor i USA og har hatt denne tlf en stund. Veldig mye tlf for pengene! Men som nevnt gå for 16gb for 8gb er for lite -.- Eneste problemet jeg har er at jeg plukker opp tlf opp ned hele tiden :p batteriet er ok- føler jeg fikk mer av min gamle xperia v, ellers tipp topp :) følger ikke med hurtiglader men denne kan kjøpes seperat :)

Lenke til kommentar

 

 

8GB-versjonen har 1GB ram, mens 16GB-versjonen har 2GB ram. Jeg ville derfor ikke kjøpt 8GB-versjonen.

Er du sikker på at 1 GB RAM ikke holder?

 

Forøvrig koster denne nå latterlige 1500,- på Elkjøp, så her ser det ut som mye telefon for pengene.

Takk var ikke klar over tilbudet, rakk det akkurat i går :-).

Lenke til kommentar

 

8GB-versjonen har 1GB ram, mens 16GB-versjonen har 2GB ram. Jeg ville derfor ikke kjøpt 8GB-versjonen.

 

Er du sikker på at 1 GB RAM ikke holder?

 

Forøvrig koster denne nå latterlige 1500,- på Elkjøp, så her ser det ut som mye telefon for pengene.

 

Kanskje dårlig sammenligning, men min Xperia V med 1 GB RAM har det ikke bra i alle fall. Sliter med å kjøre flere programmer samtidig, som for eksempel tastatur og nettleser eller nettleser og musikkspiller. En av appene vil da kræsje. Kan være noe spesielt med nettopp Xperia V, men jeg vil uansett ha minst 2 GB RAM i min neste Android-telefon.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...