Gå til innhold

I dette skytespillet har du kun ett liv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Folk kommer ikke til å kjøpe det om man blir utelåst av å dø. Bedre om det gjaldt for 1 dag eller en mindre tidsperiode på en time eller per server.

Jeg gidder ikke kaste bort penger på noe jeg ikke eier og ikke kan spille flere ganger.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Utestengt i 24timer eller til og med 1 uke hadde jeg gått med på, men ikke for alltid. Blir ikke kjøp herfra selv om jeg liker konseptet. Mye bedre å faktisk straffes litt for å dø!

 

Blir man straffet for å dø slik i et fps, er ikke veien lang til mikrotransaksjoner.

"Vent 24 timer, eller betal 50 kroner for en helsepakke"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Enig med de andre her som nevner at man blir sperret ute av spillet i kanskje 24 timer. Gidder ikke å betale for et spill jeg muligens får spillt 5 minutter av, for så å ikke kunne spille det igjen. Hadde kanskje vært gøy å blitt litt hardere straffet for å dø i et spill. Tror det hadde blitt spillt på en helt annen måte enn visst man bare kan trykke på respawn rett etter man er død.

Lenke til kommentar

Elsker Rust, dette ser konge ut... Men som seppo sier så er permament utestenging bare idiotisk, umulig å bygge opp en community rundt det.

Hvis de skal være unike og ekstreme med det punktet synes jeg 7-14 dager utestenging hadde vært greit og fortsatt had samme effekt. Kanskje også mulighet til å observe vennene sine på steam ingame mens en venter på respawn slik at en kan fortsette communitien mens en er "død".

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Permanent død i et FPS MMO virker på meg som et fullstendig idiotisk konsept.

 

En greie kunne vært permadeath i kombo med lagarbeid for å overleve mot maskin genererte utfordringer, men når prinsippet er at andre spillere kan ta livet er deg er dette nødt til å gå galt. Det finnes alt for mange tullinger der ute.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

 

Utestengt i 24timer eller til og med 1 uke hadde jeg gått med på, men ikke for alltid. Blir ikke kjøp herfra selv om jeg liker konseptet. Mye bedre å faktisk straffes litt for å dø!

Blir man straffet for å dø slik i et fps, er ikke veien lang til mikrotransaksjoner.

"Vent 24 timer, eller betal 50 kroner for en helsepakke"

 

Det er sant, men om skaperne faktisk klarer å unngå dette, så hadde det vært kult. Er ikke fan av mikro transaksjoner eller dlcs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...