Gå til innhold

ANMELDELSE: Rock Band 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er strålende fornøyd selv med spillet som langvarig Rock Band-fan, med unntak av at deler av soundtracket er så dårlig sammenlignet med de tidligere hovedspillene. Det føles litt som en rar blanding av toppsingler og B-spor, med mesteparten B-spor. Men DLC`et tilførte et bra bibliotek, som jeg ser for meg blir enda bedre hvis man kan overføre Rock Band 3-sanger (hadde de beste låtene for min del).

 

En del irriterende at jeg ikke finner igjen Beatles-gitaren (Höfner 500), for de gamle jeg fant igjen fra Guitar Hero 3 og Guitar Hero: Areosmith er så bråkete og mer ubehagelige å spille på. Og håper de rasker på å fikse at Rock Band 3/Lips-mikrofonene skal fungere. Også litt amper til at de ga så lite support til synth/keyboard at de droppa det helt ut i RB4.

Lenke til kommentar

Er det ikke billigere å kjøpe en gitar en å måtte kjøpe nytt spill hver gang?

 

Vurderte om jeg skulle gidde å skrive ett svar, da kommentaren tross alt faller inn på seg selv. Men måtte vel gjøre det.

 

Det er også billigere å ikke ha noe elektronisk utstyr, du har det vel uansett?

Jeg har forøvrig både ekte gitar og bass, men liker fortsatt GH /RB veldig godt, og kommer til å kjøpe dette spillet også, det er tross alt veldig morsomt.

 

Man spiller tross alt ikke GH/RB for å lære og spille gitar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rockband var digg før. Ser dog ikkje noko poeng med dette spillet etter at eg fekk hendene på Rocksmith.

 

Tja, har spilt en del Rocksmith også, men synes fortsatt sangutvalget, med tanke på hva jeg liker, fortsatt er litt dårlig.

Ellers så spiller jeg gjerne begge to, da jeg ikke synes de er så sammenliknbare utenom at de bruker "samme" system for å treffe notene.

Rocksmith spiller jeg for når jeg øver, mens Rock Band spiller jeg når jeg bare vil ha det litt morro.

 

Ellers så sier jeg ja takk begge deler!

 

Jeg vet forøvrig at man kan legge til custom sanger i Rocksmith, og det er nok noe jeg må gjøre, men ikke har fått gjort ennå. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...