Gå til innhold

– Samsung Galaxy Note 5 har den beste skjermen av alle mobiltelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Sikkert en veldig bra telefon, med en veldig bra skjerm. Skjermen er sikkert også bedre enn iPhone sin.

 

Legger man derimot merke til forskjellen ved daglig bruk? Kanskje?

Er skjermen så mye viktigere enn f.eks lydkvalitet, dekning, brukstid, stabilitet og alt annet? Tvilsomt.

 

Og det er vel kanskje ikke så rart at Samsung klarer å lage en bedre skjerm i 2015 enn Apple klarte i 2014?

 

Så ta frem popcornet ditt du. Håper det smaker!

 

Hilsen iFan. Som ikke trenger å lese mangfoldige tester om hvorfor min telefon er så bra, for å faktisk være fornøyd med telefonen min.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Ja, jeg skjønner ikke helt hvorfor et testresultat er så viktig for å være fornøyd med telefonen sin jeg da. Men dere får bare kalle meg hva dere vil. Jeg er allikevel fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Sikkert en veldig bra telefon, med en veldig bra skjerm. Skjermen er sikkert også bedre enn iPhone sin.

 

Legger man derimot merke til forskjellen ved daglig bruk? Kanskje?

Er skjermen så mye viktigere enn f.eks lydkvalitet, dekning, brukstid, stabilitet og alt annet? Tvilsomt.

 

Og det er vel kanskje ikke så rart at Samsung klarer å lage en bedre skjerm i 2015 enn Apple klarte i 2014?

 

Så ta frem popcornet ditt du. Håper det smaker!

 

Hilsen iFan. Som ikke trenger å lese mangfoldige tester om hvorfor min telefon er så bra, for å faktisk være fornøyd med telefonen min.

 

Note er rettet på enten de som liker å se på film, eller de som liker en phablet bedre enn en vanlig telefon og vil ikke ha med seg tablet, men ettersom hva Samsung har tenkt er det mer myntet på å være en mobil omtrent i samme klassen som E-serien til Nokia var i sin tid, og der nytter det ikke med et diktatorisk barnehage som iOS.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Note er rettet på enten de som liker å se på film, eller de som liker en phablet bedre enn en vanlig telefon og vil ikke ha med seg tablet, men ettersom hva Samsung har tenkt er det mer myntet på å være en mobil omtrent i samme klassen som E-serien til Nokia var i sin tid, og der nytter det ikke med et diktatorisk barnehage som iOS.

 

Note er faktisk ment som en buisness mobil, og ble i sin tid markedsført mot bedriftsledere og eiere. Det som gjør den spesiell er pennen og funksjonene, ikke  størrelsen. iPhone 6+ er også stor, men har ingen sjangs til å konkurrere med Note til det den er beregnet for. Det har heller ingen andre telefoner. Det er ment som en nisje telefon. Selv om mange bare kjøper den fordi de vil ha en stor og god mobil...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Note er rettet på enten de som liker å se på film, eller de som liker en phablet bedre enn en vanlig telefon og vil ikke ha med seg tablet, men ettersom hva Samsung har tenkt er det mer myntet på å være en mobil omtrent i samme klassen som E-serien til Nokia var i sin tid, og der nytter det ikke med et diktatorisk barnehage som iOS.

 

Note er faktisk ment som en buisness mobil, og ble i sin tid markedsført mot bedriftsledere og eiere. Det som gjør den spesiell er pennen og funksjonene, ikke  størrelsen. iPhone 6+ er også stor, men har ingen sjangs til å konkurrere med Note til det den er beregnet for. Det har heller ingen andre telefoner. Det er ment som en nisje telefon. Selv om mange bare kjøper den fordi de vil ha en stor og god mobil...

iPhone6+ er faktisk større, selv om den har mindre skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert en veldig bra telefon, med en veldig bra skjerm. Skjermen er sikkert også bedre enn iPhone sin.

 

Legger man derimot merke til forskjellen ved daglig bruk? Kanskje?

Er skjermen så mye viktigere enn f.eks lydkvalitet, dekning, brukstid, stabilitet og alt annet? Tvilsomt.

 

Og det er vel kanskje ikke så rart at Samsung klarer å lage en bedre skjerm i 2015 enn Apple klarte i 2014?

 

Så ta frem popcornet ditt du. Håper det smaker!

 

Hilsen iFan. Som ikke trenger å lese mangfoldige tester om hvorfor min telefon er så bra, for å faktisk være fornøyd med telefonen min.

 

Kremt kremt...

Note 5 har jo mye bedre batteri, brukstid og dekning enn iphone 6/6+

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

iPhone6+ er faktisk større, selv om den har mindre skjerm.

 

Usikker på hva fysisk størrelse har noe med det jeg sa? Jeg sa bare begge var store mobiler..

 

Høy lysstyrke og bra batteritid. Bedre da enn min Sony Compact.

Ganske forskjellige kategorier? Compact er lagd for å være liten og Note for å være stor. Ser ikke hvordan de kan sammenlignes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Note er rettet på enten de som liker å se på film, eller de som liker en phablet bedre enn en vanlig telefon og vil ikke ha med seg tablet, men ettersom hva Samsung har tenkt er det mer myntet på å være en mobil omtrent i samme klassen som E-serien til Nokia var i sin tid, og der nytter det ikke med et diktatorisk barnehage som iOS.

 

Note er faktisk ment som en buisness mobil, og ble i sin tid markedsført mot bedriftsledere og eiere. Det som gjør den spesiell er pennen og funksjonene, ikke  størrelsen. iPhone 6+ er også stor, men har ingen sjangs til å konkurrere med Note til det den er beregnet for. Det har heller ingen andre telefoner. Det er ment som en nisje telefon. Selv om mange bare kjøper den fordi de vil ha en stor og god mobil...

Det er derfor jeg sammenlignet denne med E ("enterprise") mobilserien til Nokia. Hadde ... faktisk har fortsatt, men bruker ikke lengre en E65. Fantastisk mobil for sin tid, fungerer fortsatt som en klokke sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da er det bare å ta fram popcorn og vente på ifansen som skal forklare hvorfor den ikke er bedre enn iphone sine skjermer alikevel.

 

En Windows Phone-bruker, iOS-bruker, og Android-bruker gikk inn på en bar.

 

Windows Phone-brukeren måtte bare gå ut igjen, da barkrakken ikke fungerte med ræva hans.

 

Bartenderen klarte å lure iOS-brukeren til å betale tredobbel pris for drinkene, men drinkene falt i smak og han koste seg hele kvelden, blakk som han var. 

 

Android-brukeren fikk en bedre drink til bedre pris, men ble så opptatt av å påpeke dette ovenfor iOS-brukeren at han helt glemte av å smake på den. 

Lenke til kommentar

For min del så blir Note for stor men Samsung sine AMOLED skjermer har vel egentlig alltid vært fantastiske - og når du skal ha en så stor telefon så er det vel meget viktig med en såpass god skjerm :-)

 

Men jeg bruker iPhone og er fornøyd med det, dama bruker Samsung og er fornøyd med det - jeg er vel kanskje litt dum siden jeg foretrekker ett lukket og fælt operativsystem men det får vel heller være. Men hva som er best mellom iPhone og Android blir vel helt opp til den personen som bruker telefonen?

 

Skjønner virkelig ikke at folk bryr seg..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...