Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

Syntes de skal forholde seg til norsk kultur og norske regler i det offentlige så kan de ha det så muslimsk som de bare orker innenfor hjemmets 4 vegger.

 

Jeg forstår at det finnes veldig forskjellige kulturer osv men så lenge du bor i et annet land så bør du følge de reglene som gjelder der, De får på mange måter et nytt og mye bedre liv når de tas inn i Norge med åpne armer og da syntes jeg de skal være litt mer ydmyke og føye seg etter norsk levemåte og ikke diktere og klage når jentungen må svømme i samme vann som gutter. De er velkommen hit syntes jeg men kun om de kan tilpasse seg Norge. Norge og nordmenn skal ikke trenge og tilpasse seg dem.

Endret av Eriksendrul
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Immigranter er så rike mennesker. De går rundt med dyre vesker, merke vare og telefoner. De har også råd til røyk. Kan umulig være fattige mennesker som tar seg over havet.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Wa80bT4LbxI

 

Hvorfor immigranter ikke vil bli i trygge Italia, Frankrike, Spania, Tyskland osv. Dette er ikke noe jeg finner på. Dette er noe immigranter i videoen sier selv. Punkter fra videoen!

 

1. Frankrike og andre Europeiske land tilbyr ikke sosial bolig til immigranter. Derfor vil de til England.

2. Lettere å få statsborgerskap i England

3. Familie gjenforeninger. Noen av dem sier at de har familie i England.

4. De er muslimer, men vil ikke bo i muslismke nasjoner

5. Mange av dem kommer fra Sudan som er rent muslimsk nasjon, men de vil ikke bo der.

https://no.wikipedia.org/wiki/Sudan

 

6. En immigrant sier at han ikke trenger penger fra staten. Han har masse penger og kan brødfø seg selv.

7. Mange av dem kommer også fra Eritrea. Et stabilt og fredelig nasjon uten krig. Borgerkrig var avsluttet i 1993.

https://no.wikipedia.org/wiki/Eritrea#Religion

 

De vil ikke bli i Eritrea eller Sudan og bygge opp sitt eget nasjon. De er forrædere og lykkejegere. Ikke krigsherjede flyktninger. En ting de har til felles. De er alle sammen muslimer. Det finnes kristne mennesker i Eritrea og Sudan, men ingen av dem flykter til Europa.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

[...]

Jeg har faktisk lest både Koranen og Bibelen (ikke godt nok, tydeligvis), så jeg er klar over at man finner spenstig stoff i begge. Det var også et ukarakteristisk innlegg av lmlekk, og jeg regnet med at noe var i gjerde, men tenkte ikke på at han dro the good ol' switcheroo.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nathan Poe, er det deg?

 

Hehe, jupp!

 

Jeg lurer på hvor mange her som faktisk skjønner at sitatene er fra Bibelen...?  :hmm:

 

Geir :)

 

Whoops, der ble jeg avslørt ja. Jeg hadde lyst til å se om noen av våre høyreekstreme fanatikere beit på agnet jeg danglet foran dem, men det ser dårlig ut. Tanken var (som det ser ut til at både du og Sheasy har sett) å påpeke at en sunn kultur kan oppstå til tross for at de religiøse skriftene majoriteten holder seg til inneholder makabre deler. Derfor var det også greit å ta med noe fra det nye testamentet.

 

Pakistan er en terrorist nasjon og må sprenges i fillebiter med atombombe.

http://www.liveleak.com/view?i=248_1439105675

 

India tilhører ikke muslimer. Get the fuck out.

[sarkasme]Ja! La oss drepe massevis av uskyldige småbarn, for ikke å nevne uskyldige voksne, for å ta kverken på noen idioter! Genialt![/sarkasme]

 

Det begynner å bli vanskelig å ta noe av det du skriver på alvor, Rioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whoops, der ble jeg avslørt ja. Jeg hadde lyst til å se om noen av våre høyreekstreme fanatikere beit på agnet jeg danglet foran dem, men det ser dårlig ut. Tanken var (som det ser ut til at både du og Sheasy har sett) å påpeke at en sunn kultur kan oppstå til tross for at de religiøse skriftene majoriteten holder seg til inneholder makabre deler. Derfor var det også greit å ta med noe fra det nye testamentet.

 

Jeg skulle kanskje ha latt agnet henge urørt litt lenger da...  :wee:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Pakistan er en terrorist nasjon og må sprenges i fillebiter med atombombe.

http://www.liveleak.com/view?i=248_1439105675

 

India tilhører ikke muslimer. Get the fuck out.

[sarkasme]Ja! La oss drepe massevis av uskyldige småbarn, for ikke å nevne uskyldige voksne, for å ta kverken på noen idioter! Genialt![/sarkasme]

 

Det begynner å bli vanskelig å ta noe av det du skriver på alvor, Rioter.

 

 

Mennesker dør i krig. USA har drept mennesker med god samvittighet under 2 verdenskrig mot Japan, Nord Korea og Vietnam. NATO tropper dreper mennesker hver eneste dag. Hvem i helvete bryr seg om vi dreper unger i Pakistan.

USA + NATO dreper tusenvis og tusenvis av unger i midtøsten og ingen bryr seg.

 

Muslimer er hjernevasket. Det er bedre at vi utsletter denne ideologien en gang for alle. Du tenker på barn. Norge dreper tusenvis av barn hver eneste dag i Afrika og midtøsten. I tillegg bombet Norge Libya i fillebiter og drepte tusenvis av sivile mennesker. Så fuck deg med din ideologi om at vi ikke skal drepe barn.

 

http://www.dagbladet.no/2015/05/02/kultur/meninger/kronikk/debatt/libya/38912450/

 

Barn og sivile mennesker dør i krig. Og Norge dreper dem alle sammen med god samvittighet. Politikk handler ikke om folket. Politikk handler om makt og survival of the fittest.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Jeg skulle kanskje ha latt agnet henge urørt litt lenger da...  :wee:

 

Geir :)

 

Heh, tror ikke det er noe stress. Disse folka greier å skyte seg sjøl i foten uansett. Som for eksempel...

 

Mennesker dør i krig. USA har drept mennesker med god samvittighet under 2 verdenskrig mot Japan, Nord Korea og Vietnam. NATO tropper dreper mennesker hver eneste dag. Hvem i helvete bryr seg om vi dreper unger i Pakistan.

USA + NATO dreper tusenvis og tusenvis av unger i midtøsten og ingen bryr seg.

 

Muslimer er hjernevasket. Det er bedre at vi utsletter denne ideologien en gang for alle. Du tenker på barn. Norge dreper tusenvis av barn hver eneste dag i Afrika og midtøsten. I tillegg bombet Norge Libya i fillebiter og drepte tusenvis av sivile mennesker. Så fuck deg med din ideologi om at vi ikke skal drepe barn.

 

http://www.dagbladet.no/2015/05/02/kultur/meninger/kronikk/debatt/libya/38912450/

 

Barn og sivile mennesker dør i krig. Og Norge dreper dem alle sammen med god samvittighet. Politikk handler ikke om folket. Politikk handler om makt og survival of the fittest.

Din moral og rasjonalisering av barnemord er motbydelig. Du er motbydelig. Det er ikke engang verdt å plukke fra hverandre det du sier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Muslimer er offisielt våre fiender. De har erklært krig mot vestlige nasjoner. På tide å utslette dem.

Se på denne videoen og ikke engang prøv å forsvare muslimer.

https://www.youtube.com/watch?v=KT1i1L0lqD4

 

De skriker death to America. Death to England og dere krever vi skal respektere dem. De har erklært krig og det er på tide at vi sloss. Toleransen er oppnådd. Nå er det på tide å utslette dem. Ikke mer toleranse fra vestlige nasjoner.

Jævla muslimer har infiltrert norsk politikk og hindrer vår fremgang. Ytringsfrihet trenger ikke å være positivt. Om dere ikke liker det så er det deres problem.

 

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

 

NATO har drept flere barn enn Hitler tilsammen. Ser ikke helt problemet her.

 

Du synes ikke barnedrap er et problem fordi både Hitler og NATO drev/driver med det?

 

Jeg synes tvert om at det gjør problemet dobbelt så stort...

 

Geir :)

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg ser at det er flere brukere som deltar i debatten, da er greit å få flere synspunkter på saken. Jeg er imot at uskyldige barn skal drepes uavhengig deres bakgrunn - barn er barn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...