Gå til innhold

Vil Vivaldi lokke deg vekk fra Chrome?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var trist å måtte byte ut Opera 12 med Chrome, men på slutten var det så mange bugs i Opera 12 at eg ikkje gidda meir.

Dersom den kan tilby betre tilpassing av GUI og navigasjon, så kan den fort bli ein konkurrent til Chrome. Eg saknar framleis fanelinje nedst i nettlesaren og å kunne trykke Ctrl+Tab gjentatte ganger for å skifte mellom to faner.

 

Nettlesaren er det mest brukte programmet på ein PC for min del. Jo meir den kan bli tilpassa min bruk, jo betre er det.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Konkurrentene Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari og Opera har i det siste fokusert nesten utelukkende på å skape en enda smidigere og raskere surfeopplevelse. Vivaldis mål er derimot å bli en nettleser for litt mer avanserte- og teknologisk interesserte brukere.

FireFox går jo også nye veier med sitt FireFox OS https://www.mozilla.org/en-US/firefox/os/

 

Uansett spennende denne nye nettleseren, men jeg installerer den vel ikke før den er stabil.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Det var trist å måtte byte ut Opera 12 med Chrome, men på slutten var det så mange bugs i Opera 12 at eg ikkje gidda meir.

 

Hvorfor byttet du til Chrome og ikke bare en nyere Opera-versjon?

 

 

Testa den litt, men på den tid var all funksjonalitet eg sakna frå versjon 12 vekke, så eg gjekk like greit over til Chrome. Ny Opera og Chrome verka veldig like. Mogleg det har skjedd ting sidan den gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...