Gå til innhold

[CL] Galatasaray vs Arsenal


OhEasy

Anbefalte innlegg

galatasaray-home-jersey-2014-2015Custom_vs84ZeJUl.png

 

 

Viasat 4/Viaplay

Türk Telekom Arena

09/12/2014 20.45

Siste kampen i gruppe D spilles i Istanbul mot Galatasaray. I forrige møte tok Arsenal seieren med et komfortabelt 4-1 resultat hjemme på Emirates. Arsenal er uansett videre fra gruppespillet. Men om Arsenal vinner, og Dortmund taper mot Anderlecht, tar de 1. plass i gruppen. The Gunners kan også klatre opp på 1.plass om Dortmund - Anderlecht blir uavgjort og Arsenal får høyere målforskjell enn Dortmund.

Skader/Suspensjoner

Arsenal

Skader:

Debuchy, Diaby, Hayden, Miyaichi, Ospina, Walcott, Monreal(usikker), Rosicky, Sanogo, Welbeck(usikker), Özil, Wilshere og Arteta.

Galatasaray

Skader:

Adili, Ünsal, Yilmaz og Dzemaili.

Startoppstillinger er jeg usikker på. Dette er min første kamptråd, så bear with me :)

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Sczcesny skadefri? Han spilte ikke i går?

 

Hvis både Welbeck og Sanogo er ute, hvem stiller dere med på topp, da? Sanchez? Podolski? Er Campbell registrert for CL-spill?

 

Sczcesny står ikke oppført på physioroom hvertfall. Heller ikke lista jeg så på som ble oppdatert i dag.

Campbell er registrert. Men mest sannsynlig starter enten Welbeck(om han blir klar) eller Sanchez på topp vil jeg tro.

 

Edit: Kan hende polakken ikke er oppført fordi han nylig er blitt friskmeldt. Ikke sikkert han starter though.

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Martínez

Bellerín - Chambers - Per/Kos - Gibbs

Oxlade-Chamberlain - Flamini

Campbell-Santi Cazorla-Podolski

Welbeck

 

Ser helst at vi hviler så mange som mulig. Viktig at Ramsey og Sánchez får hvile, samt Mertesacker. Er ikke Kos klar bør Per dog starte. Flamini og Cazorla bør byttes ut midtveis i andre omgangen. Vi er allerede videre, og Dortmund taper neppe. Er viktigere å få et så friskt lag som mulig før Newcastle. Vi kan også gi Debuchy et kvarter++ minutt om han er klar.

 

Men Wenger starter vel med Sánchez kjenner jeg han rett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...