Gå til innhold

Se Jurassic World-traileren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gledet meg til å se filmen, så ser jeg modifisert dinosaur. Why? Om det noen gang skulle bli laget en dinosaurpark må jo greia være å se dyr som faktisk har eksistert, ikke hybrider snekret sammen på laboratorium.

 

Kommer selvsagt til å se filmen likevel. :)

 

Also, hvor lurt var det å nok en gang ansette Phil Tippett til å passe på dinosaurene. Vi så jo hvor bra det gikk i den første mener jeg...

one-job-phil-you-had-one-job.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har sett på traileren blir jeg skuffa over hvor dårlig animert det meste er. Alt fra sjøuhyret til rekkverket på bildet. Med dagens animasjons teknologi forventer jeg mye mer.

Skal uansett se filmen..

 

 

Faen heller, det har vel blitt for dyrt å kjøre animatronics som i originalen.. Folk kan si hva de vil men CGI er rett og slett ikke på et bra nok nivå enda, fungerer fremdeles dårligere enn hva animatronics gjorde tilbake 1993 og det i seg selv er jo helt utrolig.

 

Vi har nøyaktig samme problem med The Hobbit sammenlignet med Lord of the Rings, hvor skuespillere i prostetics og faktisk utformede modeller og modellsett er erstattet med CGI og det ser jo ikke ut iforhold.. Dreper realismen fullstendig, og ja da snakker jeg ikke om "lol! dinosauren finnes jo ikke så det kan jo ikke være realistisk!!!" men heller det at ting faktisk ikke ser troverdig ut.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Faen heller, det har vel blitt for dyrt å kjøre animatronics som i originalen.. Folk kan si hva de vil men CGI er rett og slett ikke på et bra nok nivå enda, fungerer fremdeles dårligere enn hva animatronics gjorde tilbake 1993 og det i seg selv er jo helt utrolig.

 

Enig. Virkeligheten er fortsatt langt bedre til å rendre hvordan lys sammenspiller med objekter enn noen ansamling av datamaskiner kan. Virkeligheten gjør det tilogmed i sanntid. Man burde bruke fysiske modeller der man kan. Tror det beste er å blande de to så man får det beste fra begge verdener.

 

Skulle jo tro at det ville vært mer økonomisk å lage noe fysisk, spesiellt i disse 3D-print tider hvor man kan printe ut en gummimodell? Er jo ikke gratisk å ha en fyr sittende foran en PC i dagesvis heller, mens han tweaker på bevegelsen og utseende på CGI-slimet fra det slevende CGI-monsteret.

Lenke til kommentar

 

Faen heller, det har vel blitt for dyrt å kjøre animatronics som i originalen.. Folk kan si hva de vil men CGI er rett og slett ikke på et bra nok nivå enda, fungerer fremdeles dårligere enn hva animatronics gjorde tilbake 1993 og det i seg selv er jo helt utrolig.

Enig. Virkeligheten er fortsatt langt bedre til å rendre hvordan lys sammenspiller med objekter enn noen ansamling av datamaskiner kan. Virkeligheten gjør det tilogmed i sanntid. Man burde bruke fysiske modeller der man kan. Tror det beste er å blande de to så man får det beste fra begge verdener.

 

Skulle jo tro at det ville vært mer økonomisk å lage noe fysisk, spesiellt i disse 3D-print tider hvor man kan printe ut en gummimodell? Er jo ikke gratisk å ha en fyr sittende foran en PC i dagesvis heller, mens han tweaker på bevegelsen og utseende på CGI-slimet fra det slevende CGI-monsteret.

 

Det koster jo mye mer å lage fyskiske modeller. Det koster mer tid og mer penger, når du lager film er det tid du ikke har.

Har på følelsen av at filmen blir laget for å samle inn penger, ikke noe annet. Det er jo lov til å håpe at filmen ikke er ferdig, selv om det er lite trolig at en uferdig trailer er sluppet.

Lenke til kommentar

Skulle jo tro at det ville vært mer økonomisk å lage noe fysisk, spesiellt i disse 3D-print tider hvor man kan printe ut en gummimodell? Er jo ikke gratisk å ha en fyr sittende foran en PC i dagesvis heller, mens han tweaker på bevegelsen og utseende på CGI-slimet fra det slevende CGI-monsteret.

Slike ting blir laget fra scratch, da de har haugevis av motorer inni seg som gjør alt mulig rart.

3D printing tar jo også veldig lang tid enn om man har et stort team som lager feks en dinosaur. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...