Gå til innhold

Grand Theft Auto V får førstepersonmodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser rimelig tøft ut, gleder meg!

 

Rimelig tøft ut? Det ser helt sykt ut. Dem kunne lagt til et simpelt kamerakontroll system men istedet ser det faktisk ut som et førstepersonspill. 3000 nye animasjoner bare på våpen alene.

 

Rockstar Games er virkelig på et HELT annet nivå enn resten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Rockstar er glade i penger..

De slipper spillet ut da det enda er litt tid til de nye konsollene kommer ut, slik at de får solgt dritten ut av spillet på 360 og ps3, sånn at de kan melke xbox one og ps4 brukerne for penger også.. ^^

 

Neste i køen er jo PC.

Spent på hva de legger til i spillet før å få stort salg på PC versjonen.

 

Lurer på hvor mye penger de får totalt siden første release da spillet har kommet til pc å vært der 1 års tid ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det ser rimelig tøft ut, gleder meg!

Rimelig tøft ut? Det ser helt sykt ut. Dem kunne lagt til et simpelt kamerakontroll system men istedet ser det faktisk ut som et førstepersonspill. 3000 nye animasjoner bare på våpen alene.

 

Rockstar Games er virkelig på et HELT annet nivå enn resten.

100 % enig, jeg blir og kjøpe det på nytt til PC, bare på grunn av First Person.

Dette var det jeg hadde ønsket helt siden det kom ut.

Lenke til kommentar

Rockstar er glade i penger..

De slipper spillet ut da det enda er litt tid til de nye konsollene kommer ut, slik at de får solgt dritten ut av spillet på 360 og ps3, sånn at de kan melke xbox one og ps4 brukerne for penger også.. ^^

 

Neste i køen er jo PC.

Spent på hva de legger til i spillet før å få stort salg på PC versjonen.

 

Lurer på hvor mye penger de får totalt siden første release da spillet har kommet til pc å vært der 1 års tid ^^

 

Sååå... Et selskap skal helst gi vekk produktene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Lurer på hvor mye penger de får totalt siden første release da spillet har kommet til pc å vært der 1 års tid ^^

 

De har vel solgt bortimot 32 millioner utgaver av GTA V per dags dato til ps360, noe som er latterlig mye! Også kan du jo ta det nummeret og gange med 45 og du har ca antall $ de har tjent det siste året!

Lenke til kommentar

Rockstar er glade i penger..

De slipper spillet ut da det enda er litt tid til de nye konsollene kommer ut, slik at de får solgt dritten ut av spillet på 360 og ps3, sånn at de kan melke xbox one og ps4 brukerne for penger også.. ^^

 

Neste i køen er jo PC.

Spent på hva de legger til i spillet før å få stort salg på PC versjonen.

 

Lurer på hvor mye penger de får totalt siden første release da spillet har kommet til pc å vært der 1 års tid ^^

.. og takk og lov for at de tjener penger! Så kan de forsette å produsere nye fantastiske mesterverk!

Endret av MrL
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Oi første person, revolusjonerende saker de holder på med her nå, ingen andre har prøvd dette før.

 

Blir like lite kjøpt nå som før, litt ut med gta etter 3ern kom.

Første gta var saker det også kom 3ern som miksa det litt opp også etter det så er det bare blæææ.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg en PS4 pga. dette denne refreshen samt TLOU remastered. Hadde i utgangspunktet tenkt å droppe denne konsollgenerasjonen men konsoll har fortsatt "førsteretten" på multiplattform og eksklusivitet i spillmarkedet. Tenker derfor å kjøpe en PS4 fremfor å oppgradere PCen min videre (små fremskritt og store kostnader). Kommer nok heller til å downsize PCen fremover.

 

Er det noen som vet om det kommer til å bli en bundle med PS4 og GTAV? Hvordan er tilgjengeligheten på spill som dette ved lansering for PS4? Kan man laste ned fra dag-1 (eller preloade noen dager i forkant) og koster det mye mer å laste ned enn å kjøpe hardcopy?

 

TLOU og GTAV på PS4 med Oculus rift, da tror jeg spillpasjonen hadde skyllet over meg igjen.

"1:20 pm November 4, 2014 By Julian Horsey: Oculus CEO Reveals Oculus Rift Consumer Version Is Months Away (video)"

 

Så er det bare å vente på RDR2.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Lurer på hvor mye penger de får totalt siden første release da spillet har kommet til pc å vært der 1 års tid ^^

 

De har vel solgt bortimot 32 millioner utgaver av GTA V per dags dato til ps360, noe som er latterlig mye! Også kan du jo ta det nummeret og gange med 45 og du har ca antall $ de har tjent det siste året!

 

Nåja, de har nok noen utgifter også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...