Gå til innhold

PewDiePie betyr mer for tenåringer enn tradisjonelle kjendiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg abonnerer på en rekke spillkanaler på Youtube, men ikke PewDiePie. Har sett på noen av videoene hans og synes han blir "litt mye", men det er kanskje hva tenåringene liker.

 

Slenger meg på deg, syns videoene hans er morsomme men man må ha en litt crazy humor fordi noe som er veldig morsomt for en kan være barnslig for en annen, og alle er jo forskjellige sant ;)

Lenke til kommentar

Det er litt festlig at hver gang noen skriver om PDP er kommentarfeltene fulle av folk som insisterer på at de IKKE ser på han. Da vet de hvertfall hvem han er. Er det en slags nerd-cred å være anti-pewdiepie?

 

Blir som om Hotel Cæsar-tråden her skulle vært fyllt med folk som sier at de ikke ser på serien.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er litt festlig at hver gang noen skriver om PDP er kommentarfeltene fulle av folk som insisterer på at de IKKE ser på han. Da vet de hvertfall hvem han er. Er det en slags nerd-cred å være anti-pewdiepie?

 

Blir som om Hotel Cæsar-tråden her skulle vært fyllt med folk som sier at de ikke ser på serien.

 

Joa, men sånn er det vel med alt som er populært, jeg ser ikke på fotball, men vanskelig å ikke få med seg noe når det er populært, samme med pewpew, har sett en epp, helt ok, men ikke helt min stil. Men vet jo hvem fyren er allikevel.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke så rart egentlig at youtube kjendiser har mer innflytelse enn tradisjonelle kjendiser.

 

Er litt vanskeligere å få noe skikkelig personlig forhold til tradisjonelle kjendiser en bare ser i en gitt rolle på film og tv. Mens de på youtube prøver å snakke til og inkludere fansen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er litt festlig at hver gang noen skriver om PDP er kommentarfeltene fulle av folk som insisterer på at de IKKE ser på han. Da vet de hvertfall hvem han er. Er det en slags nerd-cred å være anti-pewdiepie?

 

Blir som om Hotel Cæsar-tråden her skulle vært fyllt med folk som sier at de ikke ser på serien.

 

Det er vel kanskje litt mer "nerd-cred" for kidsa å se på en fyr game på youtube? Sikkert kjekt samtale evne på barneskolen det.

Om man ikke hele tiden er oppdatert på videoene til pewpewdie så kan det jo tilogmed hende at man blir fryst ut på skolen fordi man ikke er nerd nok

Lenke til kommentar

Om ikke annet representerer PewDiePie dagens unge på en måte samfunnet kanskje ellers ikke ville ha godtatt. Youtube gir PewDiePie en platform fri for mange av normene og holdningene til oss "gamlinger".

 

Du kan jo selv se for deg PewDiePie på TV... ikke det, nei? ;)

 

Han spiller mye dataspill, noe mange unge i dag gjør, han er teit, han tør å være seg selv og han tjener penger på det og HAN HAR DET GØY.

 

Mange lever i en hverdag hvor dataspill er uglesett og noen føler seg kanskje utafor, tror derfor PewDiePie representerer et deilig avbrekk med en person de kan identifisere seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må være rimelig dårlig orientert i hva som rører i seg spillverdenen for tiden om man ikke engang har hørt om PewDiePie.

 

Har han vunnet noen eSport turneringer? Eller kjent for å sanke inn world firsts i spill? Spiller han i noen profesjonelle gaming lag?

 

Hvilke spill er det han utmerker seg i egentlig? Jeg ser ofte på pro players streame League, Hearthstone, WoW, Dota, Starcraft på twitch, world of tanks men aldri sett noen til pewpew.

Lenke til kommentar

 

Man må være rimelig dårlig orientert i hva som rører i seg spillverdenen for tiden om man ikke engang har hørt om PewDiePie.

 

Har han vunnet noen eSport turneringer? Eller kjent for å sanke inn world firsts i spill? Spiller han i noen profesjonelle gaming lag?

 

Hvilke spill er det han utmerker seg i egentlig? Jeg ser ofte på pro players streame League, Hearthstone, WoW, Dota, Starcraft på twitch, world of tanks men aldri sett noen til pewpew.

 

Hehe.., du har missforstått litt hva han driver med. Han er alt annet enn seriøs. Du får søke han opp!

Lenke til kommentar

Heller han en Ray William Jhonson og Shane Dawson (puukee)

 

Jeg holder meg lengst mulig unna disse YoutTube kanalene, men hadde de fleste før i boksen min, men etter at de begynte og slå seg sammen med YouTube så begynte de og lage flere kanaler, vannet ut alt de hadde, eneste som gjorde de bedre var nye kamera.

 

De beste gaming kanalene nå er de som har rundt 20-100 tusen subscribers. er for mange og nevne opp.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men denne karen har millioner av views på hver eneste video innen et par dager. Og han pumper ut minst en video om dagen. Så noe må han jo ha gjort riktig, selv om "seriøse" streame/let's play-kanaler bare har 10-100k subs etc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

naar det kommer til spill kanaler paa youtube holder jeg meg hovedsaklig til

Vash1349 og SSoHPKC. :)

disse folkene klager veldig lite paa spillene naar de failer i motsettning til en kanal som jeg subet til tidligere kalt DSP gaming.fyttikatta for en klagete og rasistik person det er :yucky:

det er aldri hans feil men spillet som har skylden naar han dauer. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men denne karen har millioner av views på hver eneste video innen et par dager. Og han pumper ut minst en video om dagen. Så noe må han jo ha gjort riktig, selv om "seriøse" streame/let's play-kanaler bare har 10-100k subs etc.

 

Selvfølgelig gjør han noe rett, men som i mye annet av kultur om dagen, så er det også litt tilfeldig, kanskje er nummer 100 på lista like flink, men når noe har vokst seg stort er det selvforsterkende.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...