Gå til innhold

TEST: Asus ROG Swift PG278Q


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

7000 er ikke verdt det når det er TN panel. Hvorfor finnes det ingen 27" skjermer med 120hz/144hz som har IPS panel?

For det er umulig :)

Holder meg langt unna TN-panel når man er vant med noe som er mye bedre.

Mye bedre til stillbilder mente du ;)

Nå jeg skal være en tufs å linke: http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-YAMAKASI-Catleap-Q270-2B-Extreme-OC-120Hz-IPS-1440p-PC-Monitor-/140922305094

 

Men ja den er overklokket, så er da bare halveis riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gledelig å se att bildekvaliteten er bra, noe jeg også hadde regnet med til den prisen. Kontrastnivå og farger er viktig selv på en gaming skjerm.

 

Antiglare kommer man vel ikke unna, da de fleste foretrekker dette, men det hadde vært en bonus for min del å fått skjermen uten.

 

6990 er ikke akkurat billig, men den er da en tusenlapp billigere enn jeg hadde trodd den skulle havne på :p

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

 

 

7000 er ikke verdt det når det er TN panel. Hvorfor finnes det ingen 27" skjermer med 120hz/144hz som har IPS panel?

For det er umulig :)

Holder meg langt unna TN-panel når man er vant med noe som er mye bedre.

Mye bedre til stillbilder mente du ;)

Nå jeg skal være en tufs å linke: http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-YAMAKASI-Catleap-Q270-2B-Extreme-OC-120Hz-IPS-1440p-PC-Monitor-/140922305094

 

Men ja den er overklokket, så er da bare halveis riktig.

6 ms.. fysj

Kan ikke spille FPS på 6ms huff.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...