Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må skjermprodusentene få ræva i gir!! Man må fort ut med 7-8 tusen pluss pluss for en brukbar pc'skjerm med lav ms høy hz og med 2k oppløsning. Snittet i oppløsning på mobiler er snart forbi pc og tvskjermer, en mobil er også mye billigere, enda den er mye mindre og mer avansert. Det er noe som ikke stemmer her..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Litt teit å klage på lakken når man legger telefonen i samme lomme som nøklene... Man slenger ikke fra seg nøklene på panseret på bilen heller av åpenbare grunner. Vil man ha en telefon til å se bra ut, må man ta vare på den. Det å ta bilder handler visst veldig mye om den som holder kameraet. Selv tar jeg mange relativt dårlige bilder med min mobil, men lar jeg dama bruke den, blir bildene stort sett overraskende bra...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Brutal_Bob: Vi har, som du ser, ikke trukket spesielt mye for det. Men, i dag er det toppmodeller på markedet som tåler mer. Dermed er det verdt å nevne at G3 bør behandles litt pent for at den skal holde seg pen i tøyet :)

 

Feh: Vi opplevde ingen spesielle problemer med feiltrykk langs kantene.

 

Siden noen kanskje lurer på det; vi har også fått et par spørsmål om varmeproblemer som er nevnt enkelte steder på nettet. Vi har ikke hatt noen problemer med overdrevet varmeutvikling, og det er på tvers av to modeller, gjennom en uke. Det nærmeste vi har kommet er at telefonen stopper skjermbelysningen på rundt 90 prosent hvis telefonen har stått til lading en stund, eller er lunken fordi den har vært i bruk lenge. Veldig varm blir den ikke, og vi har heller ikke opplevd at noen av de to telefonene har skrudd seg av uten forvarsel. Det er naturlig å tenke seg at en G3 som begynner å reboote av seg selv ofte, er en vanlig reklamasjonssak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere nevner at den har god lyd ut fra mini jack. Hvordan er den sammenlignet med Sony Xperia Z2? Z2-en skuffer meg på lyden ut av mini jack-en. Jeg har Bose QC20i og det er så lav lyd i det hodesettet i bruk på Z2-en. Skikkelig irriterende, spesielt med såpass dyre øreplugger. Kanskje noen som har litt erfaring på dette området? Jeg bytter ut min Z2 pga av den lave lyden jeg får i QC20i pluggene. Htc One M8 er jo i en klasse for seg her. M8-en er faktisk slik at jeg opplever at den får enkelte hodesett til å skurre på maks volum, som nevnte QC20i. Må ha på nest høyeste volum...

Lenke til kommentar

Dere nevner at den har god lyd ut fra mini jack. Hvordan er den sammenlignet med Sony Xperia Z2? Z2-en skuffer meg på lyden ut av mini jack-en. Jeg har Bose QC20i og det er så lav lyd i det hodesettet i bruk på Z2-en. Skikkelig irriterende, spesielt med såpass dyre øreplugger. Kanskje noen som har litt erfaring på dette området? Jeg bytter ut min Z2 pga av den lave lyden jeg får i QC20i pluggene. Htc One M8 er jo i en klasse for seg her. M8-en er faktisk slik at jeg opplever at den får enkelte hodesett til å skurre på maks volum, som nevnte QC20i. Må ha på nest høyeste volum...

LG G3 har veldig god lyd fra minijack-utgang. Leste en test der de hadde testet dette, og LG G3 var en av de beste på det. Slo Z2 lett.

 

Skal se om jeg finner den testen ..

Lenke til kommentar

Dere nevner at den har god lyd ut fra mini jack. Hvordan er den sammenlignet med Sony Xperia Z2? Z2-en skuffer meg på lyden ut av mini jack-en. Jeg har Bose QC20i og det er så lav lyd i det hodesettet i bruk på Z2-en. Skikkelig irriterende, spesielt med såpass dyre øreplugger. Kanskje noen som har litt erfaring på dette området? Jeg bytter ut min Z2 pga av den lave lyden jeg får i QC20i pluggene. Htc One M8 er jo i en klasse for seg her. M8-en er faktisk slik at jeg opplever at den får enkelte hodesett til å skurre på maks volum, som nevnte QC20i. Må ha på nest høyeste volum...

 

Lyden har ikke bare med telefonen å gjøre. Jeg merket ingen forskjell fra Galaxy S3 (som har mer enn nok punch til in-ears og hodetelefoner) og Z2 med Poweramp som musikkspiller og samme equalizer-instillinger. Men hvis du har lav lyd, har du husket å trykke vekk volum-advarselen? Det er vel minst 4-5 hakk igjen etter denne går vekk, men du må låse opp skjermen for å få den bort. Må også gjentas dersom telefonen ikke har spillt musikk på en stund. Det er standard Android greier etter EU-direktiv og har ikke noe med telefonen å gjøre.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

LG kjører hardt ja, men har hørt at de er elendige på oppdateringene sine. Stemmer dette fortsatt, eller er det en gammel myte?

 

For min del står det mellom denne, Z2 og M8... Usikker på hva valget blir til slutt. Z2 har visstnok utallige problemer, mens M8 sliter i motvind pga det ene og det andre. G3 er vanskelig å si noe om ettersom veldig få har prøvd denne enda.

Lenke til kommentar

LG er virkelig i siget ja! Men 5,5" er fullstendig uaktuelt for min egen del i bruk.

 

Men kunne tenkt å klå litt på denne her likevel, ser unektelig herlig ut :)

 

Men har du sett hvor stor mobilen faktisk er? Den er såvidt større enn S4/HTC One M8 og Xperia Z2 i faktisk størrelse, fordi skjermen tar opp så stor del av telefonens overflate.

 

Det er i telefoner som G3 fremtiden ligger. Svær og fin skjerm, men ganske kompakt og lett kropp. Håper alle kopierer!

Lenke til kommentar

Denne testen stod i sterk kontrast til Dinside sin test.

 

 

 

Vi klarer imidlertid ikke helt å anbefale LGs toppmodell denne gangen, og det er fordi den alt for ofte lugger og for eksempel må tegne opp hjemskjermen på nytt. I tillegg har vi hatt problemer med varmeutvikling i telefonen der vi gjentatte ganger har fått beskjed om at lysstyrken på skjermen ikke kan skrus opp, eller der telefonen vil skru seg av fordi den er blitt for varm.

 

 

http://www.dinside.no/929282/lg-g3

 

Kven skal eg tru på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...