Gå til innhold

Lian Lis skrivebordskabinett settes i produksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ikke det altså? Jeg ville tro det gikk greit, man har tross alt en god del overheng ut fra føttene

 

AtW

Jeg har 160 cm i dag, og bare 20 cm (10 på hver side) å gå på når jeg måler fra kant og inn til føttene. Dette er med Dell U2412M-skjermer. Med 125 cm total bredde blir det da 15 cm for lite.

Bilde (skjermen til venstre er nå byttet ut, slik at den er lik de to andre)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Går helt fint å ha 3 skjermer med alle de bordene, bare sørge for å kjøpe en triple monitor stand/mount :) Klaring til vegg på høyre eller venstre side på de minste variantene må selvsagt til.

 

Sykt sugen å lage et slikt bord fra scratch, DYI style!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var veldig fristende, men er det bare meg eller kaster de bort veldig mye tomrom i DK-02? Ser ut som det burde være nok plass i det til å få til 2x vanlig ATX-hovedkort, men de har valgt å ha en hel masse luft rundt hovedkortet osv på høyresiden, også er det minimalt med plass på venstresiden som kun støtter Mini-ITX? Hadde vært perfekt om jeg kunne stappa min egen stasjonære og madammen sin i samme greia, har neppe plass til 2x DX-01 ved siden av hverandre..

Lenke til kommentar

For lite. Med bare 125cm bredde har man ikke plass til 3x24"-skjermer. Da er man avhengig av at det står inntil en vegg, slik at man kan bruke veggfeste.

 

Det går med 120cm pult, må bare ha 1/4 av foten utenfor pulten på begge sider..

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt hvorfor det lages skrivebord med slike «tastaturet i fanget»-hyller. Tastaturet må opp og langt inn på skrivebordet slik at man kan hvile underarmene på skrivebordet.

Helt enig! Hadde aldri trodd at et firma som spesialiserer seg på å lage hi-end-produkter til entusiaster, ville bruke samme håpløse løsningene som Ikea/Jysk o.l.

 

Ikke spesielt imponerende resten av det heller, etter min mening. Der ut som et 13 på dusinet skrivebord med glassplate med et ATX-kabinett uten sidedør skrudd fast under.

Endret av -= El Diablo =-
Lenke til kommentar

Ingen som tvinger deg til å benytte deg av den tastaturskuffen thou. Går fint an å ha tastaturet på glassplaten selv om jeg mistenker at den kan bli litt lunken om man har en litt heftig pc inni. Platen blir jo ikke glovarm, men kanskje nok til at det blir litt klamt.

 

Et annet problem jeg som jeg ser med en slik løsning er støy. Man får pc-en litt nærmere seg sammenlignet med at man har den på gulvet. Det kan være forskjellen på litt bakrunnsstøy til sjenerende støy.

Lenke til kommentar

Ingen som tvinger deg til å benytte deg av den tastaturskuffen thou. Går fint an å ha tastaturet på glassplaten selv om jeg mistenker at den kan bli litt lunken om man har en litt heftig pc inni.

Sant nok. Forsåvidt ingen som "at gunpoint" tvinger deg til noe som helst. Ikke til å kjøpe heller.

Men, når man først diskuterer dette: skuffen bygger sikkert 20-30cm ut, hvorpå man (med mindre man har over normalt lange armer) blir sittende med den presset mot magen eller verre steder.

Just sayin'..

Endret av -= El Diablo =-
Lenke til kommentar

 

Ingen som tvinger deg til å benytte deg av den tastaturskuffen thou. Går fint an å ha tastaturet på glassplaten selv om jeg mistenker at den kan bli litt lunken om man har en litt heftig pc inni.

Sant nok. Forsåvidt ingen som "at gunpoint" tvinger deg til noe som helst. Ikke til å kjøpe heller.

Men, når man først diskuterer dette: skuffen bygger sikkert 20-30cm ut, hvorpå man (med mindre man har over normalt lange armer) blir sittende med den presset mot magen eller verre steder.

Just sayin'..

Funker fjell hvis man har kontorstol med regulerbare armstøtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...