Gå til innhold

Denne skal gi Chromecast hard konkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Koster litt mer enn Chromecast, noen som vet om den har noen fordeler som forsvarer prisforskjellen?

Den fungerer som mer enn en hdmi kabel

Edit: husk at roku produkter som oftest krever vpn via router for å fungere her til lands.

Takk, da var spørsmålet mitt abortert før det fikk livets rett.

 

Oppfølgingsspørsmål; Er vpn via router eneste alternativ som virker? Feks å legge inn dd-wrt på router for å lure chromecast til å tro den står i amerika?

Lenke til kommentar

Oppfølgingsspørsmål; Er vpn via router eneste alternativ som virker? Feks å legge inn dd-wrt på router for å lure chromecast til å tro den står i amerika?

 

Bare for å klargjøre: for å få en chromecast i gang med YouTube og norsk Netflix trengs ingen triks. (Google har fjernet regionssperrene som var i starten)

Tok meg 5 min å få den på bena forrige uke.

Hvis du skal bruke den med en (host) utenlandsk(host) Netflix konto må det kanskje trixes. (Og det er visst piratering så det har ikke jeg tenkt til ;-). )

Lenke til kommentar

 

Koster litt mer enn Chromecast, noen som vet om den har noen fordeler som forsvarer prisforskjellen?

Den fungerer som mer enn en hdmi kabel

Edit: husk at roku produkter som oftest krever vpn via router for å fungere her til lands.

Det stemmer vel at Roku har flere tjenester oppe og går fra før av per nå, men hvordan får det Roku til å bli mer som en HDMI kabel? Chromecast har jo muligheten til å caste tabber til TV'en (kun betaversjon riktignok men). Roku har ingen slik funksjon etter det jeg har lest. I min bok da får det CC til å bli mer som en HDMI kabel enn Roku :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...