Gå til innhold

Utgiverne vil ikke ha Mafia-skaperens realistiske rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det er imponerende å skrive om crowdfunding og ikke nevne Star Citizen, som akkurat har passert 37 millioner dollar med lansering i 2015.

Nå er vel strengt tatt en stor del av den summen skaffet via salg av romskip osv (så å kalle det "crowd funding" er en sannhet med store modifikasjoner), men uansett ser jeg ikke helt hvorfor akkurat Star Citizen er så veldig relevant her. Det er jo ikke et rollespill. Vi skriver ofte om folkefinansiering, og kan ikke trekke frem Star Citizen hele tiden.

Endret av Joachim_F
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er det noe om hvor realistisk det skal være? Tenker spesielt på våpen, hollywood har vært flink til å vise fram sverdferdigheter men de var nærmest aldri primærvåpen til soldater. Hadde vært litt kjekt med ett spill som ga andre våpen litt kjærlighet også.

Høres bra ut, håper bare det greier å levere.

Lenke til kommentar

Dette bekrefter i grunn alle fordommene jeg har utviklet om utgivernes holdninger i spillbransjen de senere årene; "vi må lage dumme spill fordi forbrukerne er for dumme til å verdsette noe annet." Delvis rett har de jo, men jeg tror fortsatt det vil være et stort nok marked for dette.

 

Jeg tenkte å bidra med 65 pund selv. Jeg håper alle andre her som også synes spillet virker interessant bidrar med det de kan.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Galskap om ikke utgivere vil gi penger til dette fordi det ikke har magi og drager. Jeg klarer ikke helt å kjøpe den (selv om jeg har ekstremt lave tanker om utgivere), men om grunnen er at de vil sitte igjen med en større del av kaka selv, så gjerne for meg. Alt de skriver høres i alle fall bra ut på papiret.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...