Gå til innhold

Utgiverne vil ikke ha Mafia-skaperens realistiske rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger å tenke at utviklere må ha en GRUNN til å si nei til dette spillet. Jeg regner med de blir presentert med en techdemo i det minste.

 

Når man ser alt annet utgivere velger å støtte, hvorfor ikke et prosjekt som ser så lovende ut som dette? Gamer har veldig lett å promotere Kickstarter kampanjer, jeg synes egentlig det er en uting.

 

Hovedsakelig så er ikke utgiverne tente på å gi ut spillet fordi:

"Your game is too niche. There?s no magic. People want wizards and dragons." - Er mer snakk om at de ønsker holde seg til kjente formler de vet selger til "alle" fremfor å teste ut relativt ukjente farvann. Er en grunn til at vi ser så sjukt mange oppfølgere fra de store utgiverne.

Lenke til kommentar

Om de klarer å kombinere friheten til TES med et kampsystem som er like bra som Dark Souls, så høres det jo lovende ut, men skjønner ikke helt hvorfor de skal utelate magi og overnaturlige elementer - det er jo ofte en helt grunnleggende del av sjangeren, og det kan bli vanskelig å holde det interessant uten.

 

Er heller ikke helt overbevist av Mafia-forbindelsen. Har riktignok kun spilt eneren, men det var skikkelig drit.

Lenke til kommentar

Om de klarer å kombinere friheten til TES med et kampsystem som er like bra som Dark Souls, så høres det jo lovende ut, men skjønner ikke helt hvorfor de skal utelate magi og overnaturlige elementer - det er jo ofte en helt grunnleggende del av sjangeren, og det kan bli vanskelig å holde det interessant uten.

 

Er heller ikke helt overbevist av Mafia-forbindelsen. Har riktignok kun spilt eneren, men det var skikkelig drit.

 

 

Skal være høflig så alt jeg sier er

1. folk er lei fantasi rollespill!

2. Mafia 1 er sett på som en av historiens beste spill

 

Pluss flere av folka har også vært med på å lage hidden and dangures 1 og 2, begge fantastiske spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det gjør det ikke.

Ikke magi som super krefter men det fins magi i mange former, slik som trylle kunstere. Har ikke du sett dem som sager en dame i to uten at dama blir sagd?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Trylletriks og illusjoner er ikke hva som defineres som magi når man prater om spill. Disse er akkurat dette; triks. De får deg til å tro at de gjør noe de faktisk ikke gjør. Skjønner ikke hvorfor du gidder å kverullere, når du godt skjønner hva jeg egentlig mener når jeg prater om magi i denne tråden.

Jeg skjønte hva du mente men magi er mye forksjelliig men nå begynner vi å gå off topic så vi burde gi oss for denne omgang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...