Gå til innhold

Denne ballen tar panorama-bilder på mindre enn ett sekund


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ville jeg heller ha valgt dette 360 kameraet;

http://www.kickstarter.com/projects/bublcam/bublcam-360o-camera-technology-for-everyone

 

Som er billigere, + at det kan ta opptak. Dvs du kan filme 360grader..

 

Jeg leste litt på linken din, dette gjelder også denne saken;

 

Hva er meningen med at slike produkter er på kickstarter og liknende? Det er tydelig at de har mange investorer og produktet alikevel hadde kommet på markedet. Prisen endrer seg antagelig ikke pga dette heller, hadde blitt samme pris uten "folkefinansiering" tror jeg.

 

Virker som om ganske mange utnytter disse "tjenestene", leser oftere og oftere om firmaer som har store investore som prøver å karre til seg ekstra, tilsynelatende uten grunn.

 

Kan noen forklare meg dette? Jeg går kanskje glipp av noe?

Lenke til kommentar

Jeg leste litt på linken din, dette gjelder også denne saken;

 

Hva er meningen med at slike produkter er på kickstarter og liknende? Det er tydelig at de har mange investorer og produktet alikevel hadde kommet på markedet. Prisen endrer seg antagelig ikke pga dette heller, hadde blitt samme pris uten "folkefinansiering" tror jeg.

 

Virker som om ganske mange utnytter disse "tjenestene", leser oftere og oftere om firmaer som har store investore som prøver å karre til seg ekstra, tilsynelatende uten grunn.

 

Kan noen forklare meg dette? Jeg går kanskje glipp av noe?

Det er nok flere grunner uten at jeg er noen investor selv eller har noe særlig peiling på akkurat dette.

 

Men kan tenke meg noe følgende:

Når folk lager et produkt, så koster det ekstremt mye penger for en prototype, enda mer for et ferdig produkt som skal masseproduseres.

Ingen investorer vil spytte inn noen millioner for å så se at produktet feiler totalt \ uinteressant for folkemengden.

 

Lager man en kickstarter og lager en presentasjon av produktet, så ser man fort hvor stor interesse det er for det, blir også minimale risikoer for investorene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...