Gå til innhold

– Nord-Korea-nettbrettet er ikke så verst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så mange som er "sinte/ redde" for Nord-Korea. Det dere må huske er at grunnen til at de er så defensive og bruker mye penger på skremselsvåpen er pga den vestlige verdens evne til å blande seg i alt og ofte med militær makt.

 

Jeg er ingen ekspert men jeg har lest mye. Nord-Koreas ønske er hovedsakelig å være i fred, de synes den vestlige verdens filosofi og kapitalisme er noe herk.

 

Filosofien til Nord-Korea er faktisk ganske bra, det som er synd er at de har blitt så utrolig trengt opp i ett hjørne som er grunnen til at de oppfører seg slik de gjør.

 

Og før noen sier noe, ja jeg vet at jeg høres ut som en idiot, dust, uvitende fjott osv. Ja nesten alle kommer til å hate meg for det jeg skriver. Ja dere synes jeg tar feil. Så bare fortsett diskusjonen og lat som om innlegget mitt ikke er her :)

Lenke til kommentar

Belsby: Idiot...

 

 

blablabling: Hvem er "De" i Nord-Korea som ønsker seg dette da? Husk at man har masse konsentrasjonsleirer og enorme tall med sultedød i landet. Alikevel prioriteres atomvåpen, mens folket sultes ihjel.

 

Den sikreste veien til frihet og utvikling er demokrati. Det som skjer nå, er et styre som klamrer seg fast med en blodig jernhånd. Det er ingen makeup, som kan dekke over det faktumet.

 

The State Security Department of North Korea is responsible for several activities involving law enforcement and allegedly maintain various prison camps. North Korean defectors have testified to the existence of prisons and concentration camps[143] including "total control zones", (Kwan-li-so : 관리소), where political undesirables are imprisoned for life at hard labor and are subjected to reported torture, starvation, rape, murder, medical experimentation, forced labor, and forced abortions

 

Lenke til kommentar

Belsby: Idiot...

 

 

blablabling: Hvem er "De" i Nord-Korea som ønsker seg dette da? Husk at man har masse konsentrasjonsleirer og enorme tall med sultedød i landet. Alikevel prioriteres atomvåpen, mens folket sultes ihjel.

 

Den sikreste veien til frihet og utvikling er demokrati. Det som skjer nå, er et styre som klamrer seg fast med en blodig jernhånd. Det er ingen makeup, som kan dekke over det faktumet.

 

The State Security Department of North Korea is responsible for several activities involving law enforcement and allegedly maintain various prison camps. North Korean defectors have testified to the existence of prisons and concentration camps[143] including "total control zones", (Kwan-li-so : ???), where political undesirables are imprisoned for life at hard labor and are subjected to reported torture, starvation, rape, murder, medical experimentation, forced labor, and forced abortions

 

Atomvåpen prioriteres pga frykt for at den vestlige verden skal invadere dem. Tror du virkelig de som styrer er så dumme at de produserer slike våpen av den grunn at de tror de kan erobre verden? Hadde de ikke hatt denne frykten så hadde de prioritert andre samfunnsnyttige ting istedet.

 

Hadde vi hatt et liknende system her i Norge for avstraffing så hadde ingen turt å være kriminelle pga vår sosiale motpol til dette, NAV.

 

Jeg er for straffarbeid, dødsstraff og medisinsk eksperimentering på forbrytere. Drapsmenn, voldtektsmenn, mafiavirksomhet osv kunne faktisk ha gitt noe tilbake hvis de hadde blitt satt til litt hardt arbeid under tvang. Hvis du har drept et visst antall mennesker så fortjener du å dø selv, hvis vi da kunne ha forsket på dem med litt "rare" eksperimenter så hadde de gitt utrolig mye tilbake til vitenskapen.

 

Så ja, jeg liker Nord-Korea. Jeg er sikkert syk i mitt hode, men som jeg sa over, bare ignorer kommentaren min. Dette er mitt siste svar på denne diskusjonen. Takk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...