Gå til innhold

Hardware Ekstra har rundet 1000 medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hvordan tallet ser ut om en måned da alle brukere fikk denne første måneden gratis. Vil gjerne se en artikkel neste måned som sier hvor mange brukere som har betalt for Hardware Ekstra. Selv kommer jeg til å betale for tjenesten :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takker for det ,

 

Men nå var tanken rette mot det jeg anser som artikler som er obligatorisk for alle enten de er ekstra medlemmer eller ikke.

Da tenkte jeg ikke bare på meg selv

 

Nå har jeg heller ikke vurdert medlemskap tidligere

 

Så får jeg se om jeg synes om det er verd det for det er noen punkter ved det som jeg irriterer meg over

Lenke til kommentar

Foreløpig er det kun de som ikke har et aktivt medlemskap allerede som har mulighet til å årlig medlemskap. Jeg regner med at vi i løpet av neste uke vil få på plass mulighet for å endre fra månedlig til årlig betalingsplan for de som allerede er medlemmer.

 

Prisen for årlig medlemskap er 299,- og ble laget etter tips fra en av forumbrukerne her. Det siste døgnet har rundt 10% av brukerne valgt årlig plan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At en reklamebasert nettside brått skal såkalt løfte HW opp med kvalitets reportasjer med en betalingstjeneste for særs interesserte.

Taper seg mer å mer med dette

MMMM masse av det er gratis viten på flere andre steder

Nei vill si at dette er en av de dårligste Revetrekka som har blitt gjort siden starten av Overcloking.no var aktiv for det var kvalitet

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan tallet ser ut om en måned da alle brukere fikk denne første måneden gratis. Vil gjerne se en artikkel neste måned som sier hvor mange brukere som har betalt for Hardware Ekstra. Selv kommer jeg til å betale for tjenesten :)

Jeg kommer ikke til å fortsette, jeg er prinsipielt imot løsningen og innholdet er ikke godt nok heller.

 

EDIT:

Jeg liker heller ikke at dere lagrer Paypal-infoen min selv om jeg har avsluttet abonnementet.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette blir den onde sirkelen på nytt

Hardware.no prøver seg på artikler som skal lokke interessen våres , for å få oss til betale

I realiteten er artiklene veldig overfladiske slik at de de som har fått lov til lese artiklene ikke gidder å være med på dette så lenge

 

Utslaget kommer nok først om noen måneder når mesteparten av oss har vær gjennom dette

selv prøver jeg nå ut 1 gratismåned.

 

Før dette var det en og annen artikkel som fristet lit å lese , men nå når man har tilgang så mangler artiklene den tyngden man forventer

 

Det er også viktig å sile ut de artiklen som er ren opplysninger om datasikkerhet o.l. og det som virkelig kan defineres som ekstra .

Flere av de tidligere ekstra artiklene var preget av være artikler om datasikkerhet og opplysninger hvordan man skulle ivareta den.

Det blir litt feil i mine øyne at artikler som forteller deg hvordan man unngår innbrudd på datamaskinen , eller hvordan man skal laste ned lovlig skal være en betalingstjeneste.

 

Andre artikler der er greie nokk , men de mangler tyngde

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å fortsette, jeg er prinsipielt imot løsningen og innholdet er ikke godt nok heller.

 

Er forsåvidt enig med deg, derimot synes jeg det har kommet et par gode artikler også som ihvertfall jeg har fått godt utbytte av som for eksempel Slik fungerer et skjermkort. Så synes det er verdt pengene og prøve en måned til eller to for å se om mengden på gode artikler øker, men hvis det ikke gjør det avslutter nok jeg også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det kunne vært interessant om dere informerte om det var noen særlig økning i Ekstra-medlemmer siden dere la ekstra hard og stø kurs inn i det politiske landskap med mange Ekstra-artikler.

 

Jeg kan se fristelsen til å kunne frotse i partier og saker å kunne skrive om.

 

Likevel synes jeg gjerne ikke dette var riktig måte å gå fram på. Her har dere potensiale til å hjelpe yngre lesere som det sikkert er en god del av på HW.no og diskusjon.no, men så skal dere ha betalt for det.

 

Er politikk interessant lesning, ja litt. Er det slik at en leser dras til slikt stoff? Jeg er litt i tvil om folk gidder å betale for det.

 

Det kunne vært interessant å se medlemsstatistikk rett etter valgdagen.

Ellers mener jeg dere virker begrensende på folks engasjement ved å ta betalt for disse artiklene, men kanskje statistikken deres forteller et annet bilde?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har skrevete om dette i en annen tråd på grunn av en feil :

 

Det er dårlig gjort å skrive artikler artikler om hva de forskjellige partiene mener om tvlisens , DLD og data og så ta betaling for det.

hvis man ikke betaler så får man heller ikke vite hva man skal vektlegge når man skal bestemme seg.

 

Heldigvis er det stor sannsynlighet for at man skal lese om det andre steder

 

Men nå kjenner jeg såpass til holdningen til partiene at jeg vet så omtrent hva de mener

 

 

 

Så dere ser så har jeg ta valget noen ganger , men man vil jo forsatt vite holdningen til de forskjellig partiene .

 

Nå så nye velgere blir "frarøvet" viktig informasjon på denne måten så blir jeg betenkt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...