Gå til innhold

TrackMania 2 Valley lanseres neste uke (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle til å kommentere på forrige tittelen "Stadium" at jeg ikke tør å kjøpe et Trackmania spill for det er så ufattelig mange av de, aner ikke hva folk spiller online lenger. Og glad er jeg for at jeg holdte meg unna kjøpet, altså ENDA et nytt spill en uke etter ? Geezes :p

Lenke til kommentar

Som jeg sa med forrige relase, det er for lite nytt, de tar seg betalt for hvert miljø, for noe som har minimale endringer fra united?AtW

Dette er et helt nytt miljø, ny bil med nokså forskjellig fysikk i forhold til miljøene som var i United, og det selges for en forholdsvis lav pris.

 

Lenke til kommentar

Dette er et helt nytt miljø, ny bil med nokså forskjellig fysikk i forhold til miljøene som var i United, og det selges for en forholdsvis lav pris.

 

20 euro er en forholdsvis lav pris? Det er en grei pris for hele united-pakken, ett nytt miljø er i beste fall noen tweaks, det er landeveisrøveri å selge det for 20 euro, hva skulle united ha kostet da?140 euro?

 

AtW

Lenke til kommentar
20 euro er en forholdsvis lav pris? Det er en grei pris for hele united-pakken, ett nytt miljø er i beste fall noen tweaks, det er landeveisrøveri å selge det for 20 euro, hva skulle united ha kostet da?140 euro?AtW

~160 kr er en rimelig lav pris viss man tar med mulighetene man får med verktøyene til maniaplanet, men jeg forstår at du reagerer når du sammenligner prisen til Canyon (der du får 20 euro i fra?) med prisen til United. :)

Lenke til kommentar

~160 kr er en rimelig lav pris viss man tar med mulighetene man får med verktøyene til maniaplanet, men jeg forstår at du reagerer når du sammenligner prisen til Canyon (der du får 20 euro i fra?) med prisen til United. :)

 

Verktøyene eksisterer i united også, prisen er alt for høy uansett hva man tar med og ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er i motsetning til mange her ikke så gnien, så jeg kjøper det glatt når det kommer! Det er det verdt. Jeg hører aldri noen klage på at bøker koster 400 kroner, men alle andre kulturformer som koster langt mer å lage er liksom så dyrt. *Nordmenn*

Hvorfor ikke sammenlikne det med andre spill, som er det mest relevante? Forøvrig hører jeg stadig folk klager over at bøker koster 400.

 

AtW

 

Med verktøyene til United for man ikke i nærheten like mange muligheter som i Mania Planet, og jeg ser ingen grunn for at dette skal være verd mindre enn 160 kr.

 

Forskjellen var minst like stor fra Trackmania og over til united. Og det spillet kostet lang langt mindre per miljø. Dette er noe som er nærmere en expansion pack enn en selvstendig tittel.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nå var jo United noe spesielt også, da de slo sammen tre spill til en slags samlepakke. De to tidligere betalingsbaserte Trackmania-spillene, originalen og Sunrise ble utgitt hver for seg og til vanlig pris. De hadde tre miljøer hver. Da er det naturlig å sammenligne med dette, og da er det kanskje litt dyrere, men ikke i oppsiktsvekkende grad. Hadde det kommet en tredje (Stadium er jo bare en oppgradert versjon av Nations, så den ser jeg bort fra) hadde vel prisen endt opp på totalt 60 euro vil jeg tro, som er en vanlig Steam-pris for et helt spill.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...