Gå til innhold

Store forandringer for Play.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men vil de fortsette som de gjør nå? Bestilte ting to dager på rad nå, og begge fra andre aktører enn Play.com i seg selv. Syns da det fungerer like greit; gratis frakt og betaling gjennom èn side. Eneste problemet vil vel bli om, ja, det blir et problem. Da vil vel kundeservicen være bestemt av den bestemte aktøren du bestemte fra.

Lenke til kommentar

Samma for meg, synes play.com ble dårligere og dårligere med tida. Slet med å få varene jeg bestilte og treg kundebhandling m.m. Siste handelen med de, så bestile jeg blant annet et par hansker jeg ikke har fått og de svarer ikke på mail.

Slutta å bruke dem etter den episoden. Er vel 1 år eller mer siden.

Endret av Ipad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var ingen overraskelse. Ingen som har vært innom Play i løpet av de siste få årene kan si de er helt lamslåtte av denne nyheten. Helt siden denne markedsplassen begynte å ta over har Play.com vært forvirrende, frustrerende og generelt dårlig. Jeg ser ikke noe problem med at de går hele veien når de først skal tråkke så hardt i møkka likevel.

 

Jeg sier bare lykke til. Det trenger de, i konkurransen mot eBay, som har et bedre fotfeste, og et langt bedre system enn hva Play prøver seg med nå.

 

 

Har ikke vært innom play.com siden de begynte å tvinge oss til å bruke Euro istedet for GBP.

 

Dette var kun tilfelle i noen få uker eller måneder for flere år siden. De endret på det, og lot folk velge euro eller GBP. Det var ikke verre enn å bytte til det britiske flagget øverst til høyre på hovedsiden.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Dette var ingen overraskelse. Ingen som har vært innom Play i løpet av de siste få årene kan si de er helt lamslåtte av denne nyheten. Helt siden denne markedsplassen begynte å ta over har Play.com vært forvirrende, frustrerende og generelt dårlig. Jeg ser ikke noe problem med at de går hele veien når de først skal tråkke så hardt i møkka likevel.

 

Jeg sier bare lykke til. Det trenger de, i konkurransen mot eBay, som har et bedre fotfeste, og et langt bedre system enn hva Play prøver seg med nå.

 

 

 

 

Dette var kun tilfelle i noen få uker eller måneder for flere år siden. De endret på det, og lot folk velge euro eller GBP. Det var ikke verre enn å bytte til det britiske flagget øverst til høyre på hovedsiden.

 

Er fullt klar over at det bare var å klikke tilbake til det britiske flagget.Men når det ikke gikk lenger, sluttet jeg å bruke de.Du fikk feilmeldinger når du prøvde å betale med pund på checkout.

Lenke til kommentar

Dette var kun tilfelle i noen få uker eller måneder for flere år siden. De endret på det, og lot folk velge euro eller GBP. Det var ikke verre enn å bytte til det britiske flagget øverst til høyre på hovedsiden.

Nei, man får ikke betale i pund lenger.

Sendte dem en feedback på dette, og fikk svar:

Thank you for your email.

Please accept our apologies for any confusion in this matter.

Unfortunately, all orders from Europe are now being processed in Euroes.

Due to a higher processing cost on Euro transactions and fluctuations in the exchange rate there may be a difference in price when ordering in Euros.

Lenke til kommentar

Jaså. Da må de ha endret det igjen. Jeg har ikke kjøpt noe på Play på 2-3 år. Jeg husker likevel at de prøvde seg på det samme for 5-ish år siden. Kanskje litt lenger tilbake også. Dette skulle gjelde EU-land, og ikke Norge. Ved "en feil" ble det til at dette gjaldt Norge også. Men så endret de det tilbake til at vi igjen kunne bruke pundet. Jeg hadde ingen problemer med å fortsette å betale i pund. Men som sagt, det er mulig de har endret dette tilbake igjen.

 

Uansett tror jeg vi alle kan være enige, om at det ikke er mye igjen å berge med Play.com.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...