Gå til innhold

Slik ser din neste smartmobil ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fleksible skjermer gjør telefonene langt mer lommevennlige. Bare prøv med telefon vs postit-blokk i bukselomma. Det gjør i hvert fall meg mer positiv til dagens skjermstørrelser. Jeg har en ubøyelig 3,7" nå og kan ikke tenke meg noe særlig større enn 4" skjerm på grunn av lommeuvennligheten. Med bøybar skjerm kan jeg nok tøye meg opp mot 5", kanskje mer.

Endret av Simen1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Greit at samsung vil profilere seg på å være først ute med ny teknologi, men jeg tror ikke det vil "ta av" før noen kommer opp med en fornuftig ide til en praktisk nytte av bøyelige skjermer. Enig i at en stor mobil vil være mer lommevennlig.

 

Det første som slår meg når jeg ser på et av bildene i artikkelen er å ha mobilen som et armbånd. Ser kanskje korny ut, men til trening og diverse jobbsammenhenger kan det kanskje ha noe for seg. Kem kveit

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var en lignende artikkel for ett års tid siden, og husker en av kommentarene som stilte spørmål om holdbarheten. Det vil utvilsomt bli et kostelig syn å se folk på gata med en mobil som har blitt dvask som et gammelt salatblad opp mot øret :D

Men regner med er sikker på at de slipper ikke noe slikt på markedet før ting har blitt stresstestet grundig. Noe annet ville blitt særdeles pinlig.

 

Tilføyelse: På den annen side er jeg veldig skeptisk til bruk i vinter-norge. Frykter at ting kan knekke i kulda.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Føler disse bøyelige skjermene er mer en gimmick enn en brukbar funksjon. Får følelsen av at det beste argumentet for en slik skjerm er "Because we can".

 

Spørs hvor godt det er implementert, det kan fint være en ett nyttig supplement om det er implementert "riktig", dvs telefonen tåler mer, er mer behagelig å ha i lomma osv. Men det kan jo selvfølgelig innføres som en gimmick også.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...