Gå til innhold

Slik ser din neste smartmobil ut


Anbefalte innlegg

Litt morsomt at dere linker tilbake til eldgamle artikler som også "lurer på" om det kommer neste år.

 

Hva i huleste skal jeg med en mobil jeg kan rulle opp? Slippe skjermlås? Ikke si "bruke den som klokke", for de av oss som BRUKER klokker kommer ikke til å bruke en mobil som det før den kan matche batteritiden. Min Certina DX trenger nytt batteri til 75kr sånn ca. hvert 3. år og jeg har hatt den i snart 18 år, så en mobil har mye å oppnå før den kan bli det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye dumt skal en lese. Er ikke poenget med en god skjerm at den skal gi et godt bilde og være lettlest?

 

Om en skal bøye skjermen i alle mulige fasonger, gir ikke skjermen lenger et godt bilde og er særlig lettlest. Skal ikke mye logikk til for å innse det.

 

Litt på samme måte som ett ark i en bok, eller en notatblokk? Bare upraktisk at det er bøyelig, og ikke særlig lettlest heller?

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mye dumt skal en lese. Er ikke poenget med en god skjerm at den skal gi et godt bilde og være lettlest?Om en skal bøye skjermen i alle mulige fasonger, gir ikke skjermen lenger et godt bilde og er særlig lettlest. Skal ikke mye logikk til for å innse det.

 

Helt enig! Skjønner ikke helt vitsen, utenom om den går i baklomma uten å bli ripete eller ødelagt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...