Gå til innhold

Rockstar bekrefter GTA V-lansering til våren (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rockstar har skjønt at konsoll er fremtiden. Her setter de spikern i kista for PC-gamingen.

 

Dummeste jeg har hørt i dag.

 

Dummeste jeg har hørt i år.

 

Det finnes uendelig mange måter å lage et spill på, og å forholde seg til en type kontroller med x antall knapper blir for dumt. Hva med kommunikasjon, det er ikke alle som liker å snakke, det er ikke alle som kan snakke, og det er ikke alle som er like god i engelsk som andre.

Dette er en av veldig mange argumenter for at PC-gaming ikke kommer til å forsvinne med det første.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For de av dere som spør så mye om PC utgaven, så har en fra Rockstar skrevet i kommentarfeltet på siden deres om det

 

Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.

 

 

Tatt her i fra:

http://www.rockstarg...pring-2013.html

Endret av Kakemonstere
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere bodd under en stein de siste årene? En senere lansering av GTA til PC er vanlig markedsføring for Rockstar. Først skal konsollspillerne mettes, så kan PC-fansen, og selvfølgelig piratene (som trolig er årsaken til en senere lansering) få spillet sitt like før jul.

 

Samme tenkte jeg - dette har vært lanseringrekkefølgen til Rockstar i årevis nå. PC-versjonen blir aldri annonsert samtidig som konsoll, men har dukket opp ca. 6 mnd etter. Så bare ta det med ro - kommer nok innen slutten av 2013...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har dere bodd under en stein de siste årene? En senere lansering av GTA til PC er vanlig markedsføring for Rockstar. Først skal konsollspillerne mettes, så kan PC-fansen, og selvfølgelig piratene (som trolig er årsaken til en senere lansering) få spillet sitt like før jul.
Samme tenkte jeg - dette har vært lanseringrekkefølgen til Rockstar i årevis nå. PC-versjonen blir aldri annonsert samtidig som konsoll, men har dukket opp ca. 6 mnd etter. Så bare ta det med ro - kommer nok innen slutten av 2013...

 

Hva med Red Dead? Jeg tror nok du har rett, men Read Dead viser at det ikke er noen automatikk i dette.

Lenke til kommentar

snip

 

Jeg gjetter på at du ikke leste artikkelen...? ;)

 

Whoop, må ha skumlest artikkelen :confused: Beklager...

De eneste spillene fra Rockstar som ikke har dukket opp på pc er GTA:Lcs, GTA:Vcs, red dead spillene og viss jeg husker helt rett så kom aldri Midnight Club spillene heller til PC.

 

om gta 5 kommer til pc blir det sikkert like buggy og tungdrevent som gta 4 var\er.skikkelig slurvejobb.

 

Tror ikke du helt har prøvd Max Payne 3 på pc... Kjører på samme engine, men er en skikkelig god port i forhold til GtaIV, også må du tenke på det var andre spillet de bruke "RAGE" engine i (Første var Tennis spillet) så det var sikkert en del barnesykdommer innblandet...

Endret av Kakemonstere
Lenke til kommentar

Tror ikke du helt har prøvd Max Payne 3 på pc... Kjører på samme engine, men er en skikkelig god port i forhold til GtaIV, også må du tenke på det var andre spillet de bruke "RAGE" engine i (Første var Tennis spillet) så det var sikkert en del barnesykdommer innblandet...

Det er fullt mulig å lage dårlige konsollporter selv om spillmotoren er kjent, Need for Speed: The Run og Borderlands er to eksempler.

 

GTA 4 fungerte fint det så lenge du hadde sikkelig hardware. :p

Nei, det gjør det på ingen måte, spillet kjører fortsatt ikke bra og det er snakk om flaks om du får det til å fungere med AMD-kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...