Gå til innhold

Hva lanserer Microsoft på mandag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper Bill tar seg av pressekonferansen personlig! :D
Bill hvem? Gates? Han har vell ikke stort å gjøre med Microsoft om dagen. Bare ikke Steve Balmer skal leke bavian på scenen så kan dette bli bra og interessant.

 

Husker jeg så en pressekonferanse hvor Elop fra Nokia gikk rundt på scenen og rolig og behersket fortalte om Nokia Lumia900. Og vips så kom Balmber opp på scena og de hadde ikke skrudd ned mikrofonen hans for å matche det rolige behagelige volumet fra Elop sin stemme. Det var helt forferdelig å se på :p

Lenke til kommentar

Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers Developers...

 

 

Joda, dette kan bli artig. :)

 

Spennende å se hva de lanserer.

Jeg skal ikke nødvendigvis kjøpe det, men kanskje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke skrive artikkelen NÅR det faktisk lanseres noe. Hele hardware.no begynner å likne en reklame for Microsoft. PøhhhH!

 

OT: Jeg er så naiv at jeg krysser fingrene for Windows 8. Aller helst vil jeg se Microsoft-flagget brenne, men jeg kan ikke dy meg: Jeg gleder meg som en unge! :D

 

Men jeg håper Ballmer har forkjølelse. <_<

 

EDIT: Missforstå meg rett. Jeg har ikke noe i mot Microsoft, men den forkvaklede nettveksdiagnosen! >:O

 

 

HW.no likner ikke en reklame for Microsoft - det er en reklame for Microsoft.

Lenke til kommentar

Dere kunne jo ha tatt dere friheten til å legge til andre spekulasjoner også..iukke bare nettbrett spekulasjonene, hva med xbox 720? eller ofisiell release av windows 8? Mye som kan ligge i det her..

 

"Xbox720" får navnet Xbox360^2 (med trykk på square) og blir son standard desktop PC med Win8(RT) som standard operativsystem. Bygges på lisens med "Xbox360^2"-logo med spesifikke HW krav. Dagens Xbox 360 får oppdatert grensesnittet til Win8RT. Det er alt varsla at Win8 skal inkludere Xbox360 kompatibilitet, så dette er å forvente...

 

Win8 blir tett integrert med Microsoft Live. Microsoft Live konto kreves for autentisering av win8 lisens som blir personlig...

 

Windows Live og Windows Skydrive blir integrerte deler av operativsystemet, (men blir delvis avslått i Europa).

 

Microsoft og Nokia lager nettbrett og/eller mobiltelefon basert på Win8RT platform med full-HD skjerm.

 

Windows Mobile and Windows Phone vil bli erstatta av Win8RT på alle nye mobile enheter.

 

Men stikkordet "Hollywood" vil nok meldingen mest sansynlig bli i gata:

Windows Live Marketplace vil tilby kjøp av Hollywood filmer direkte til PC/Xbox/nettbrett... i full HD-kvalitet som del av personlig TV-konsept i konkuranse med AppleTV m.fl.

Ditt personlige filmbibliotek blir lagra via Windows live kontoen på Windows Skydrive.

 

Win8 får DRM sperre for filmkopier (både lovlige og ulovlige).

 

På tisdag leser man "googletranslate"-svaret her på HW.no, og Win8 release dato: 18 Oktober 2012 (4-måneder etter anonsering) evt. 18 September 2012 (3-måneder etter anonsering).

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke skrive artikkelen NÅR det faktisk lanseres noe. Hele hardware.no begynner å likne en reklame for Microsoft [...]
HW.no likner ikke en reklame for Microsoft - det er en reklame for Microsoft.

 

Jeg skjønner ikke hvor dere har dette fra. Jeg kan ikke huske å noen gang ha blitt overeksponert for MS-nyheter på HW.no. Det er jo ikke unaturlig at det skrives mye om MS med den utbredelsen produktene deres har i markedet. Det må jo være en viss proporsjonalitet mellom hvor populære/utbredte produktene deres er og antallet artikler det skrives om de.

 

Derimot synes jeg stadig at det skrives vel mye om Apple og deres produkter, tatt i betraktning hvor marginale de er i flere markeder. Er det noen som får uforholdsmessig mye god presse så er det Apple :roll:

Endret av Calm
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...