Gå til innhold

Apple risikerer bøter for iPad-merking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes du om markedsføringen av iPad Wi-Fi + 4G? Helt grei – eller uklar?

De har hele veien vært klar på at denne kun kommer til å støttes i USA og Canada, så det at dere sier det har blitt bekreftet at det ikke vil fungere i Norge er jo litt morsomt. Står også klart på nettsidene når man kjøper den at 4G kun vil fungere med SIM-kort i Canada eller i USA. Men de kunne godt spart seg fra å ha det i overskriften og fronte det så veldig når det ikke går an å bruke LTE-nettet i Norge.

Lenke til kommentar

Apple er så kjent for å lyve i markedsføring at jeg blir ikke overrasket denne gangen heller.

 

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk er så naive at de kjøper disse oppskrytte produktene fra Apple.

 

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk gjentatte ganger ikke klarer å forstå det at det faktisk finnes folk her i verden som faktisk foretrekker og velger andre produkter enn det du selv kanskje foretrekker. Det at du føler Apple produkter er oppskrytt betyr ikke at alle andre i verden er unisont enig med deg.

 

Kan du gi meg en god grunn til hvorfor en som er strålende fornøyd med sin iPad skulle latt være å kjøpe den? Bare fordi du mener noe annet?

 

 

 

De burde droppet hele 4G / LTE markedsføringen på de europeiske og norske nettsidene, enkelt og greit. De kunne gjerne gjort det samme i Norge som de gjorde i Australia å levere iPad pakningene med et tydelig klistremerket hvor det står opplyst at 4G / LTE ikke vil fungere for brukere i det landet.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk er så naive at de kjøper disse oppskrytte produktene fra Apple.

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor enkelte på død og liv må ta enhver tråd som omhandler Apple, eller noen av deres produkter, og bevisst gå inn for å avspore debatten gang etter gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk er så naive at de kjøper disse oppskrytte produktene fra Apple.

Fordi produktene virker. Enkelt og greit. :)

 

Men de virker jo ikke. De første iPhone kunne ikke sende MMS en gang...

Og dagens iPhone er så dårlig at den nesten er umulig å finne dekning for å ringe med..

Lenke til kommentar

Aldri hatt problemer med iPhone 4 (4S har jo faktisk mer eller mindre eliminert "antennagate" problemet som du refererer til, så det er ikke noe særlig aktuelt tema med siste versjon av iPhone som du vil ha det til) sin dekning, for utenom når jeg sitter på toget i tunnelen mellom Asker og Lier, men her mister hvem som helst dekningen i et par sekunder.

 

 

At den første iPhone modeller, eller rettere sagt førsteversjon av iOS ikke kunne sende MMS er da fullstendig irrelevant anno 2012? Forøvrig så har jeg vell aldri sendt en MMS de siste fem årene. Slike mangler gjør jo ikke at en telefon "ikke fungerer" som du tydeligvis ser ut til å mene, men det er klart om du ønsker MMS muligheter på din mobiltelefon så ville neppe en iPhone (1) være den rette telefonen for deg. Det betyr ikke det samme som at dette er tilfellet for oss alle andre.

 

 

Det er helt utrolig at folk gang på gang skal være så utrolig trangsynte å sitte med hue så langt oppi sin egen ræv av de ikke klarer å innse og forstå så banalt enkle ting som at dine behov ikke nødvendigvis tilsvarer alle andres behov.

 

Blir like tåpelig som om jeg skulle gått rundt å klaget på alle andre som kjøper og bygger seg PC-er til under 15'000kr som ikke kan brukes til skikkelig tung spilling bare fordi det er noe jeg selv vektlegger. Det er på tide å våkne og innse at verden ikke er malt i sort / hvitt og at dine preferanser ikke er unisont med preferansene til hele verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men de virker jo ikke. De første iPhone kunne ikke sende MMS en gang...

Og dagens iPhone er så dårlig at den nesten er umulig å finne dekning for å ringe med..

Jeg har iPhone 4, og aldri hatt noen problemer med dekkningen, så aner ikke hvor du har det ifra..

 

Ellers så oppsumerer RamGuy det ganske bra :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...