Gå til innhold

Dette er årets TV-er fra LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar

Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan.

 

dumt at de hadde en "tykk" del nederst på skjermen. Vært veldig stilig å kun ha et stort bilde omeråde :D mern de skal da altids ha logoen sin og slikt et veldig synlig sted

 

Lenke til kommentar

Jeg har hatt gleden av å testet en av disse tv'ene allerede, og kan si at de er fantastisk fine. Magic Motion fjernkontrollen er uhyre presis, minst like bra eller bedre enn Wii kontrolleren. Det går meget raskt å navigere i menyene og det hele ser meget pent ut. Skulle jeg hatt ny tv i år ville jeg definitivt valgt en av disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en rammeløs TV med kun én HDMI-inngang. Uten 3D, uten smartwhatever, uten rikstv-dekoder og uten høyttalere.Det jeg er ute etter er altså en ren monitor på 50" uten ubrukelig dilldall. Finnes dette?

 

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&produsentID=60003170&ref=Kelkoo&&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=60003170

 

Er ikke rammeløs men har oppfyller alle andre krav dine :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips på hva prisen blir på 84" 84LM960V?

Mon tro hvordan det er å se vanlig TV på en 4K monitor?

Filmer er jo stort sett greit i Blue Ray men hva med serier og vanlig TV? Er skjermene nå i så bra kvalitet av vanlige DVD'er og tv-serier vil være slitsomt å se på slike 4K tv'er?

Er vel en stund til de blir TV sendinger i 4K?

 

Skulle svært gjerne klistret en 84LM960V på stugeveggen - selvsagt med skjulte kabler og høytalere.

 

Nå kommer det vel flere 75" i år men har ikke sett noen som var rammeløse før nå - og det frister.

Pluss at den fjernkontrollen var snasen.

Endret av kilkenny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan.

 

ENIG! Hadde kjøpt 3 på rappen om de bare hadde fått ut fingern. Det er underlig at ikke BenQ e.l. prøver å lansere en relativt rimelig rammeløs modell. Hadde solgt som bare f

Lenke til kommentar

Ja, det er jo helt utrolig egentlig..

 

.. husker 80-tallet med en svart-hvitt TV. Faktisk hadde familien vaar en saann

:p

 

.. nesten litt saann at folk kom over bare for aa se 'klenodiet' men.. :)

 

Det var helt ok da. Vi skulle nok gjerne ha farge, men det gikk jo. Da jeg kjoepte min foerste PC, en 80/86 10 mhz med 30 MB harddisk saa maatte jeg velge mellom fargeskjerm eller sort-hvitt. Fargeskjermen kostet MYE mer. Mamma sa saann ca at "hvis du vil ha fargeskjerm saa kan du det".

 

Naa krangler vi om hvorvidt vi har 4x HD eller 16x HD paa 60" skjermer og helst i morgen, ellers er det ikke bra nok..

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Valget stod mellom lm960v eller es8005 fra samsung.

 

Helt klart at LG slår samsung i år.

 

Blir en 55" lm960V på meg i år når de kommer ut i april

 

Har tenkt det samme. Står mellom disse 2 for meg og. Dog Samsung 40/LG 42 størrelsen for meg

 

Tror ikke kvaliteten på bilde blir foringet av at passiv 3d har halvert HD størrelse. Gjerne kom med tilbakemelding på hvordan skjermen er når mottar :)

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...