Gå til innhold

Carmageddon-oppfølger nærmer seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk! Har lenge ventet på en ny Carmageddon-oppfølger, etter å ha spilt i hjel både det første og tredje i serien :)

 

Da har du gått glipp av det beste! :) Spilte Carmageddon 2 til døde og husker jeg leste anmeldelsen av Pc Player en million ganger (8/10) før jeg overtalte faren min til å kjøpe det. Det hadde 18års grense, men jeg hadde spilt demoen i ukesvis allerede og gått så langt som å endre demo-data til å fjerne tidsbegrensning :) Good times. Nå fikk jeg lyst til å installere det gamle spillet igjen!

Lenke til kommentar

Vil bare nevne til Carmageddon fans at det første spillet var inspirert av en kultfilm "Death race 2000" laget i 1975. Anbefaler denne filmen selv om den er gammel. En god måte å komme i riktig stemning før spillet kommer.

 

"Selv om den er gammel"? Moderne Hollywood-filmer er gjenoppgulpet skvip som gjentakes om og om og om og om og om og om og om igjen. Samtlige filmer som lages nå om dagen er trukket over samme lest og har stort sett samme plotutvikling. Det meste laget før 2000 er bedre enn det meste laget etter. Imho.

Lenke til kommentar

Vil bare nevne til Carmageddon fans at det første spillet var inspirert av en kultfilm "Death race 2000" laget i 1975. Anbefaler denne filmen selv om den er gammel. En god måte å komme i riktig stemning før spillet kommer.

 

Den har David Carradine som Frankenstein og en ung Stallone som Machine Gun Joe. Meget bra film. :) Men drit i remaken, den er ikke verdt pengene om du så laster den ned ulovlig.

 

Gleder meg til neste Carmageddon, men er som vanlig skeptisk. Det har gått for lang tid siden forrige spill, så de må nok gjøre en del visse endringer for at folk skal bry seg. Men gjør de for mange endringer blir det ikke lenger Carmageddon. Vi får se.

Lenke til kommentar
"Selv om den er gammel"?

 

Rettet mot en yngre generasjon som er blitt for vant for "CGI candy" og super spesialeffekter i filmer.

 

Tror personlig at i 2012 ville det ha vært et sosial selvmord for Hollywood å lage en film hvor fremtidens USA er et fascistisk diktaturland som sponser sport hvor uskyldige mennesker blir drept for å få poeng. For å ikke nevne Matilda the Hun og Herman the German med deres bil Nazi Navigator.

 

Remaken var mye mere politisk korrekt, noe som får meg til å lure: hvor langt tør dem å tøye grensa med Carmageddon: Reincarnation?

Lenke til kommentar

Herlig, bare helt herlig. Min klare favoritt er eneren, toeren ble for polert og fysikken var sær. Hadde heller ikke samme rå musikken som satt stemningen perfekt (Fear Factory, Demanufacture uten tekster). Må dog testes først, er redd for at Carmageddon slik jeg liker det er for politisk ukorrekt i dag...

Lenke til kommentar
Avhengig av hvilken versjon du spiller, får du enten meie ned horder av zombier eller helt normale fotgjengere.

 

Ikke glem roboter. Landene som var mest glad i sensur (les germanerne og muligens australia om dette i det hele tatt var tillatt der nede) fikk ikke en gang lov til å kjøre ned Zombier. De ble avspist med roboter.

 

Eneren ble forresten nesten pen å se på om du fikk tak i 3dfx patch og var i besittelse av et (eller flere) voodoo skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...