Gå til innhold

Assassin's Creed til Amerika (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg er at det på denne tiden ikke var store byer i Nord-Amerika med en masse høye landemerker å klatre på, så jeg ser for meg at man må legge om hele gameplayet til å dreie seg mer rundt klatring og utforsking i friluftsområder. Jeg kan tenke meg at det blir litt som å spille Ezio i Red Dead Redemption.

 

Men all ære til Ubisoft for at de tør å forandre formelen før den blir utbrukt. Vi har klatret i middelalderbyer i fire spill nå så det er godt timet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stiller meg litt tvilsom til at spillmiljøet skal være ''bare'' 1,5 ganger så stort, og inneholde både urbant miljø og villmarken. Det må vel være en slags loading screen mellom disse to miljøene da, vil jeg tro?

 

Satser uansett på en suksess, og all ære til Ubisoft for å fjerne seg fra de klassiske miljøene vi er så vant med!

Lenke til kommentar

Ser ut som at nettsiden har kræsjet. På en måte hadde det vært awesome med en assassins creed i nåtidens new york eller lignende. Altså la desmond få gjøre mer i nåtiden og klatre opp i en eller annen skyskraper. Glad for at nummer 3 endelig kommer etter så mange sidesprang og også glad for at vi slipper unna sør-europa og områdene ved acre.

Lenke til kommentar

Stiller meg litt tvilsom til at spillmiljøet skal være ''bare'' 1,5 ganger så stort, og inneholde både urbant miljø og villmarken. Det må vel være en slags loading screen mellom disse to miljøene da, vil jeg tro?Satser uansett på en suksess, og all ære til Ubisoft for å fjerne seg fra de klassiske miljøene vi er så vant med!

 

The frontier som er alt av villmark og uteliv i spillet er 1,5 ganger så mye større enn Roma i brotherhood. Det er jo ikke snakk om at Assassin's creed 3 er 1,5 ganger så mye større i seg selv enn de forrige spillene. The frontier er et eget map, i tillegg til Boston å New york.

Lenke til kommentar

Skal komme til Wii U også, om spillet kommer til å kjøre i 1080p så er det nok for min del å vente på en Wii U utgave....Men spørs da...vil det kjøre i 1080p...og vil det se noe bedre ut en dagens konsoller. Time will tell...

Skal vi tro ryktene om maskinvaren i Wii U burde konsollen kunne kjøre en grafisk bedre versjon av AC3 enn Xbox360 og Playstation 3. Spørsmålet er om Ubisoft har lagt penger i å la utviklerne utnytte den ekstra maskinvare-kraften, eller om det blir en ren port med bedre oppløsning og bedre framerate...

Lenke til kommentar
Skal komme til Wii U også, om spillet kommer til å kjøre i 1080p så er det nok for min del å vente på en Wii U utgave....Men spørs da...vil det kjøre i 1080p...og vil det se noe bedre ut en dagens konsoller. Time will tell...
Skal vi tro ryktene om maskinvaren i Wii U burde konsollen kunne kjøre en grafisk bedre versjon av AC3 enn Xbox360 og Playstation 3. Spørsmålet er om Ubisoft har lagt penger i å la utviklerne utnytte den ekstra maskinvare-kraften, eller om det blir en ren port med bedre oppløsning og bedre framerate...

 

Vi kan i alle fall håpe siden Nintendo har frontet AC i forbindelse med Wii U.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...