Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus utsatt til desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Telefonen kan bare oppdateres med språkversjoner tilhørende den regionen den er ment for.

Dette er riktig dersom man oppdaterer på vanlig måte, men regner med det fint vil være mulig å flashe den offisielle nordiske programvaren dersom man kjøper telefonen i utlandet. Slik jeg for eksempel gjør med min SGS2 i dag.

 

Firmware lekker ut på nettet det også :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg en Note men tegnet opp målene på et ark og dæven steike den er jo ikke svær, den er fucxxng ENORMOUS!!!! Shit! jeg har store hender så tenkte det skulle gå greit men det ser ut som at jeg tok grundig feil. Det er jo en mini tab jo... huff huff... luksusproblem....

Lenke til kommentar

Føkk... da kan jeg like godt slette pre-orderen jeg har liggende på Galaxy Nexus.

 

Skal man vente så lenge venter jeg like greit litt ekstra og heller for Samsung Galaxy S II HD LTE. Samme skjermen som på Nexus, enda mer kompakt, og har dessuten SD-micro slot og 4G. Mye kraftigere GPU og CPU har den også

 

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_ii_hd_lte-4198.php

Lenke til kommentar

Nei, men i svarte da. visste vel egentlig at detta ville skje, men håpte så gruelig at det ikke ville det.

 

Samme her, så den komme, men håpet på at det ikke skulle skje.

 

Han sier begynnelsen av desember, men jeg frykter at han mente slutten, siden netonnet skriver de får inn telefonen den 19. desember :(

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg en Note men tegnet opp målene på et ark og dæven steike den er jo ikke svær, den er fucxxng ENORMOUS!!!! Shit! jeg har store hender så tenkte det skulle gå greit men det ser ut som at jeg tok grundig feil. Det er jo en mini tab jo... huff huff... luksusproblem....

 

Hvis du har sett noen med en galaxy tab 7.1 så vet du cirka hvor stor den er :p

 

Jeg skal kjøpe galaxy nexus som kun er på 4.65", men jeg var meget i tvil fordi jeg viste at det var stort. så Note er ikke noe du liker å ha i lomma vil jeg tro

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg en Note men tegnet opp målene på et ark og dæven steike den er jo ikke svær, den er fucxxng ENORMOUS!!!! Shit! jeg har store hender så tenkte det skulle gå greit men det ser ut som at jeg tok grundig feil. Det er jo en mini tab jo... huff huff... luksusproblem....

 

Hvis du har sett noen med en galaxy tab 7.1 så vet du cirka hvor stor den er :p

 

Jeg skal kjøpe galaxy nexus som kun er på 4.65", men jeg var meget i tvil fordi jeg viste at det var stort. så Note er ikke noe du liker å ha i lomma vil jeg tro

 

Jeg har SGSII, den er 4,5 tommer, og jeg har aldri trengt å vurdere om den passer i lomma, og den ligger godt i hånda. Når jeg skriver bruker jeg to tomler, men det gjorde jeg også på 3,7-tommeren til Omnia HD. Jeg gleder neg til å kjøpe oppfølgeren til Note, som forhåpentligvis har omtrent like stor skjerm og en firekjerner i :-)

Lenke til kommentar

om det er noen som absolutt må ha iskrem med en eneste gang så har det kommet en beta versjon til galnet miui allerede...den ser ikke ut som den som kommer til nexus og er i beta..kjør på

En annen ting sjekk her-- http://www.android-collaboration.com/gorilla-glass-is-not-on-the-new-galaxy-nexus

Om jeg ikke har misforstått så er det ikke gorilla glass på den heller..ja ja..da har jeg en til grunn til å beholde s2en min

Endret av cosm0
Lenke til kommentar

Overskriften gjorde meg deppet, men det gikk bort når jeg fikk vite at ICS fortsatt vil bli gitt ut i tide i andre land. Et Oxygen custom-ROM kommer nok tidlig uansett, og den skal glatt inn på min HTC Desire! :)

 

akkurat samme her, glede meg noe sinnssyk, våres aldrende Desire er fortsatt med på toppen new_woot.gif

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...