Gå til innhold

Mobilene du kan bøye kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hva som vil være gunstig med en slik bøyelig skjerm. Uaktuelt for min del. Gleder meg til en test av HTC Sensation XL og Samsung Galaxy Nexus! :-D

 

Samsung Galaxy Note blir jo enda mer spennende da! Mye bedre og kraftigere en Nexus, Note har større skjerm, høyere oppløysning, større batteri, raskere og bedre prosessor, mye bedre kamera og veier det samme! (50G forskjell dah!)

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hva som vil være gunstig med en slik bøyelig skjerm. Uaktuelt for min del. Gleder meg til en test av HTC Sensation XL og Samsung Galaxy Nexus! :-D
Samsung Galaxy Note blir jo enda mer spennende da! Mye bedre og kraftigere en Nexus, Note har større skjerm, høyere oppløysning, større batteri, raskere og bedre prosessor, mye bedre kamera og veier det samme! (50G forskjell dah!)

 

Større skjerm, høyere oppløsning, raskere prosessor og større batteri. De 3 første faktorene kan fort gjøre at batteritiden uansett blir dårligere. 50g forskjell er mye på en telefon.

 

Ikke at jeg skal ha noen av dem, så ikke oppfatt dette som en forsvarstale for Galaxy Nexus ;)

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hva som vil være gunstig med en slik bøyelig skjerm. Uaktuelt for min del. Gleder meg til en test av HTC Sensation XL og Samsung Galaxy Nexus! :-D
Samsung Galaxy Note blir jo enda mer spennende da! Mye bedre og kraftigere en Nexus, Note har større skjerm, høyere oppløysning, større batteri, raskere og bedre prosessor, mye bedre kamera og veier det samme! (50G forskjell dah!)

 

Større skjerm, høyere oppløsning, raskere prosessor og større batteri. De 3 første faktorene kan fort gjøre at batteritiden uansett blir dårligere. 50g forskjell er mye på en telefon.

 

Ikke at jeg skal ha noen av dem, så ikke oppfatt dette som en forsvarstale for Galaxy Nexus ;)

Det eneste som taler i fordel Nexus er vel ICS, men det burde da komme på Note etter hvert.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hva som vil være gunstig med en slik bøyelig skjerm. Uaktuelt for min del. Gleder meg til en test av HTC Sensation XL og Samsung Galaxy Nexus! :-D
Samsung Galaxy Note blir jo enda mer spennende da! Mye bedre og kraftigere en Nexus, Note har større skjerm, høyere oppløysning, større batteri, raskere og bedre prosessor, mye bedre kamera og veier det samme! (50G forskjell dah!)

 

Større skjerm, høyere oppløsning, raskere prosessor og større batteri. De 3 første faktorene kan fort gjøre at batteritiden uansett blir dårligere. 50g forskjell er mye på en telefon.

 

Ikke at jeg skal ha noen av dem, så ikke oppfatt dette som en forsvarstale for Galaxy Nexus ;)

Batteritiden er lengre enn det normale og tatt spesifikasjonene med i betraktningen, vil batteriet være sterkere enn f. eks Galaxy Nexus.... og de som har prøvd telefonen sier at Galaxy Note kjennes veldig lett ut, så nei, 50G er ingenting. Du vil ikke merke forskjellen. :)

Lenke til kommentar

Hvor mange grader kan disse skjermene bøyes? Blir det ikke uansett noen merkelige telefoner? All innmaten kan enda ikke bøyes, og samtlige telefoner og nettbrett er tettpakket med batteri osv bak skjermen. Skal alt dette samles i en svær klump i stedet bare for at man skal kunne bøye skjermen?

 

Flott med utvikling, og jeg tviler ikke på at man finner et nytteområde for dette, men jeg har problemer med å se det per i dag.

Lenke til kommentar

Flott med utvikling, og jeg tviler ikke på at man finner et nytteområde for dette, men jeg har problemer med å se det per i dag.

 

Også teknologi som batteri og andre ting kan gjøres nesten helt flate.

Tenk deg en telefon som er 1cm tykk med 4" skjerm. Så bretter du den ut to ganger og har et nettbrett som er 2,5mm tykt.

Det er ikke 20 år til vi ser noe slikt, men heller noen få år tipper jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...