Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet godt at det er snakk om developer-build, men det er litt fortærende at spillet henger seg så ofte som det gjør. Det er jo nesten umulig å få hostet ett eget game for 5 stykker uten at 2-3 av spillerne må restarte spillet både èn og to ganger. Just sayin`

 

Ellers er Altis en fin plass å være, nå som alt er nytt, så er det nesten som å sende sansene på ferie når man spiller! Har all tiltro til at Bohemia gjør max ut av dette spillet!

Virker som at Steam bugger ut, i alle fall ser det ut som at flere får kick pga Steam på altis. Vet ikke om dere opplever det samme? Jeg har problemer med at skjermkortet restarter seg på grunn av texture loading, spesielt merkbart på flyplassen midt på øya. Der hadde jeg en del problemer i går, men det kan seff være fordi vi brukte VTS og var mye på den plassen.

Noen som har sett noe til noe kart som dekker deler av Norge?

 

Spilte litt VBS(versjonen var basert på arma1) en gang og da på kart over bla. Setermoen og troms området. Hadde vært stilig om noen lagde noe slikt, sammen med en ny versjon av Norfor.

Panthera er vel øya som kommer nærmest, men om det finnes i VBS brude det vel gå ann å porte det?

Lenke til kommentar

Virker som at Steam bugger ut, i alle fall ser det ut som at flere får kick pga Steam på altis. Vet ikke om dere opplever det samme? Jeg har problemer med at skjermkortet restarter seg på grunn av texture loading, spesielt merkbart på flyplassen midt på øya. Der hadde jeg en del problemer i går, men det kan seff være fordi vi brukte VTS og var mye på den plassen.

 

Panthera er vel øya som kommer nærmest, men om det finnes i VBS brude det vel gå ann å porte det?

Skulle tro det gikk å porte, men tror ikke bohemia har lagt ut de kartene for alle. Vbs koster vell uansett skrekkelig mye og er kanskje begrenset?

 

Hadde vært gøy om det ble ett skikkelig oppsving i norske modder til arma 3 når den tid kommer. Norfor til ofp og arma 2 ga i allefall meg mange ekstra timer.

Lenke til kommentar

Skulle tro det gikk å porte, men tror ikke bohemia har lagt ut de kartene for alle. Vbs koster vell uansett skrekkelig mye og er kanskje begrenset?

 

Hadde vært gøy om det ble ett skikkelig oppsving i norske modder til arma 3 når den tid kommer. Norfor til ofp og arma 2 ga i allefall meg mange ekstra timer.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Hadde en utrolig artig runde med "Search and annex" oppdraget på en server med 3 klankompiser i stad.. Vi var alene i hovedstaden på Altis i 3 timer, fikk oppunder 100 kills tilsammen mens vi den siste timen var pinned down i et hus mens APCer rulla rundt huset. Merkelig nok skjøt de ikke huset, men på slutten prøvde fiendelig inf å komme seg inn i huset vårt noen ganger. En annen i klanen hoppa inn, og landa med et transporthelikopter 2 km øst for byen. Da gjenstod det bare å skyte seg kjapt ut av huset vi lå i, og beine fort som F retning evac. Med ACRE mod, ingen respawns og gode medspillere kan jeg med hånden på hjertet si at de timene var noen av de mest episke jeg har hatt som gamer. Kan legges til at vi alle dro ut med 15 - 30 stk 30 skudds magasiner. Da vi nådde evac helikopteret hadde vi under 50 skudd totalt. Da hadde vi greid å ta ut et radiotower i østre del av byen.

 

Fordelen med privat server er at vi kunne lagre statusen på spillerne våre, stats og hvilke servergenererte oppdrag som var utført osv, slik at vi kan fortsette der vi slapp ved senere anledninger.

 

ARMA 3 er et multiplayerspill av de sjeldne, og må VIRKELIG anbefale alle som sikler på dette utrolige spillet å finne seg en kompisgjeng \ klan å spille med. Det blir bare artigere når man har engasjerte medspillere som deler dine digitale adrenalinkick. For de som sikler på en sånn opplevelse, så kan jeg anbefale Brigaden, min klan. Send en søknad, ta en prat med oss og vi kan love et aktivt community.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kult! Bare å glede seg til spillet kommer ut og serverne begynner å ha store multiplayer oppdrag tror jeg, om man er heldig finner man en god server med godt spill og får oppleve at 30-60 spillere jobber sammen og har teamplay :) Det er virkelig en unik opplevelse. Hører at NoPryl også har episke tider nå med over 30 spillere på custom laget historie oppdrag som lages av 2-3 stykker på ukesbasis. Arma er jo helt perfekt til sånne ting. Gleder meg skikkelig til spillet kommer ut og vi får alle leketøyene tilgjengelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting går sakte men sikkert femover her. I den siste patchen ble det gjort noen endringer i uniformen, som krevde at jeg endra en del ting. Har såvidt begynt å lære meg å lage configs nå, men har fortsatt langt igjen..

 

Her er noen oppdaterte bilder : )

 

attachicon.giftest3.jpgattachicon.gifaltis4.jpgattachicon.gif3.jpgattachicon.gifAltis1.jpg

 

Er det noe spesielt med editoren som gjør at det ser så visuelt mye bedre ut enn ingame ? Ikke bare modellene er langt mer detaljerte men omgivelsene rundt også ser veldig bra ut. Ser helt sykt ut. Er ikke sånn ingame til meg ihvertfall selv med maks grafikk.

Lenke til kommentar

 

Er det noe spesielt med editoren som gjør at det ser så visuelt mye bedre ut enn ingame ? Ikke bare modellene er langt mer detaljerte men omgivelsene rundt også ser veldig bra ut. Ser helt sykt ut. Er ikke sånn ingame til meg ihvertfall selv med maks grafikk.

Er nok bare triksing i photoshop : ) Noen av bildene er satt sammen av flere bilder for å gi litt større oppløsning.. Grunnen til at omgivelsene ser så bra ut er nok at jeg har blurra ut bakgrunnen, så det ser ut som det er tatt med et ekte kamera med stor blender og liten dybdeskarphet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...