Gå til innhold

Anmeldelse: Dungeons (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med karakteren. Spillet kunne blitt et friskt pust, men viste seg å være stinkende møkk. Med markedsføringen som har blitt ført av utgiveren, er det sikkert mange som føler seg lurt. Dette spillet er ikke i nærheten av å være Dungeon Keeper, og selv om man ikke har forventninger til dette, så feiler spillet på de fleste punkter. Skuffende. Håper fremdeles at Dungeon Keeper 3 ser dagens lys.

Lenke til kommentar

Syns det er merkelig at ett spill som nærmest ikke har en eneste positiv setning i anmeldelsen sin blir sett på som middels, men i selve anmeldelsen er jeg enig.

 

Er enig, 5/10 virker som et helt greit spill, ikke som et elendig drittspill. Kanskje jeg overså noe i anmeldelsen eller noe. Men hvor blir det av Dungeon Keeper 3?

Lenke til kommentar

Det ser jo unektelig likt ut det gode gamle dunegon keeper, men mangler jo alle de kule elementene derfra.

 

Er jo ingenting som er ondere en å b**ch slappe minions for å jobbe fortere osv.

 

Nå har jeg bare testet de 2-3 første banene før jeg egentlig bestemte meg for å gi f.

Hvordan blir det senere, kan man bygge nye rom for å få bedre greier?

Eller er alt man bygger bare en måte å få flere helter til sin underverden?

Lenke til kommentar

Det ser jo unektelig likt ut det gode gamle dunegon keeper, men mangler jo alle de kule elementene derfra.

 

At det ser likt ut betyr ikke at det er likt. Mazda ser jo ut som en bil, men det er strengt tatt bare en rusthaug på stort sett fire hjul. :p

 

Er jo ingenting som er ondere en å b**ch slappe minions for å jobbe fortere osv.

 

Nå har jeg ikke spilt Dungeons, men fra anmeldelsen fikk jeg inntrykk av at vi ikke kan kontrollere minions på noen som helst måte?

Lenke til kommentar

Nei, man kan ikke gjøre noe med noen :(

Husker fortsatt hvor kult det var å bygge soverom, treningsrom, bibliotek osv.

Mener å huske det slik at man måtte bygge spesielle rom for å tiltrekke seg speseielle type monstre(?), samt soverom slik at de hadde en plass å "bo"

 

Som nevnt giddet jeg å spille to og et halvt brett før jeg skrudde av, dette er en av de gangene man ikke synes spillanmeldere har en kul jobb:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...