Gå til innhold

Black Ops med ekstrainnhold (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og her ser vi grunnen til at PC versionen ikke hadde noe "Map Editor". Noe jeg synes ALLE FPS spill burde hatt.

 

Så om vi må betale for disse, dropper jeg COD og venter på nye Crysis. Her vet jeg at vi får modding og Map Editor som det holder!

 

Tror du er inne på noe der gitt. Crytek og Epic Games (Unreal) er veldig flinke til å støtte community med mods, for å ikke snakke om Blizzard. De har gitt ut gratis maps siden lansering til Starcraft 2. Starcraft 2 har det mest fantastiske miljøet jeg har vært borti, konkurranser hver dag, ekstremt modding miljø og ja hele tatt. Fatter ikke dem lærer av mesterne som er Blizzard.

Lenke til kommentar

Overrasket over at ikke EA og Dice har lansert noen gratiskart til BC2 for å drukne støyen fra dette.

 

vel vietnam er allerde ute, og her får du 5 maps, nye våpen, nye kjøretøy, mer balansert gameplay OG bedre optimalisert spill (kjører faktisk bedre enn vanlig bfbc2)

og alt dette for ca samme pris

 

Jeg ser mer denne pakken som en pakke for å prøve å drukne Vietnam, men det er mine meninger :)

Lenke til kommentar

Koster like mye som en kebab tallerken! Har vell råd til det vell!

Jepp. Og en global prisøkning på 10 $ / € på alle spill er det samme, så vi overlever det og. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tar enda mer betalt for den, siden de som kjøper dne hadde kjøpt dne uansett, så en økning ville jo bare vært lommerusk uansett.

Skjønner du hvor dumt det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...