Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Tufte: Bare å spille i vei, det er et genialt spill spør du meg. Om du føler deg litt overveldet i starten anbefaler jeg deg å velge en class og holde på den til du har full kontroll. Et godt starttips er å være engineer og sørge for at basen har bra defence :)

Lenke til kommentar

Magicka virker kjempekult, skal definitivt kjøpe det når jeg får tid.

 

Som noen har nevnt tidligere; er det ikke på tide å få med spill fra AppStore i denne artikkelserien? Stemmer for det i hvertfall

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Kom deg tilbake til Apple.com og indiemusikken din, fanboy. Dette er en spillside, Starbucks er den veien >

Lenke til kommentar

Før Norge får verdensrekord i omsetning på Starbucks; det er en selvfølge at håndholdte mobilplattformer også burde være med i saker som dette - problemet er enkelt og greit at det pr. i dag ikke er tid nok til å få gjort dette i tillegg til alt det andre vi holder på med. Ukens nettutgivelser er allerede en krevende artikkelserie å vedlikeholde, så om noen føler kallet er det bare å søke :-)

Lenke til kommentar

Som noen har nevnt tidligere; er det ikke på tide å få med spill fra AppStore i denne artikkelserien? Stemmer for det i hvertfall

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Kom deg tilbake til Apple.com og indiemusikken din, fanboy. Dette er en spillside, Starbucks er den veien >

 

En spillside som skriver om spill er kanskje det dummeste du har hørt, men da har du virkelig gått glipp av noe. Jeg spiller overraskende mye på min mobil (en iPhone 4, så jeg teller vel kanskje ikke) og jeg ville elsket å se en slik artikkel for mobilspill, for jeg aner ikke hva det er som finnes av interesse der ute.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...