Gå til innhold

Spillverket går inn i Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle likt å sett en god norsk spill podcast. Jeg vet det ble prøvd på men man trenger liksom litt mer enn to personer for å få samtalen til å gå bra. Kanksje 4 stykker de rdere også kan invitere forskjellige folk fra spill bransjen for å prate om framtiden eller spille de utvikler og slikt kunne vært veldig interesant.

Lenke til kommentar

Narr meg til å le, "går inn i"? Skal gledelig spise min egen hatt hvis en én eneste person fra Spillverket blir med i fusjonen. Ikke at jeg klandrer ledelsen for det, de velger selvsagt det sterkeste merkenavnet. Men liker ikke at dere forsøker å selge leserne en fusjon som i praksis er en nedleggelse av den ene siden.

Lenke til kommentar

Enten har du misforstått Dudedude, ellers har du dårlig smak.
Du kan gjerne gå på spillverket.no og se hvor fantastisk det er blitt

"Velkommen til norges beste spillside Gamer.no!"



Liksågreit at spillverket.no forsvinner. For min del var det en uvane å stadig ta turen innom der. Jeg har meg selv å takke for at jeg ikke fikk kvalt denne uvanen ved tidlig. Nå slipper jeg den irriterende følelsen, som kommer hver gang jeg skriver inn spillverket i adressebaren, av stadig å bli påminnet den elendige konkurransen og skuffende utfallet!

Håper minimalt av ukulturen ifra spillverket blir tatt opp i gamer.no! Behold samme kvalitet, kvantitet og kritiske blikk!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Enten har du misforstått Dudedude, ellers har du dårlig smak.

Du kan gjerne gå på spillverket.no og se hvor fantastisk det er blitt :whistle:

 

"Velkommen til norges beste spillside Gamer.no!"

 

Jeg forstår det snarere slik at han ønsker spillverket velkommen til norges beste spillside (gamer.no). Du la kanskje merke til at det manglet et kolon der, selv om et komma hadde gjort det hele mye tydeligere.

 

For øvrig den eneste logiske løsningen, Spillverket har ikke akkurat imponert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Jeg skulle likt å sett en god norsk spill podcast. Jeg vet det ble prøvd på men man trenger liksom litt mer enn to personer for å få samtalen til å gå bra. Kanksje 4 stykker de rdere også kan invitere forskjellige folk fra spill bransjen for å prate om framtiden eller spille de utvikler og slikt kunne vært veldig interesant.

 

Anbefaler nerdalert.no hvis det er lov her (:

 

Sånn ellers, gratulerer, blir spennende å se hvordan det vil påvirke sida :)

Lenke til kommentar

Enten har du misforstått Dudedude, ellers har du dårlig smak.

Du kan gjerne gå på spillverket.no og se hvor fantastisk det er blitt :whistle:

 

"Velkommen til norges beste spillside Gamer.no!"

 

Jeg forstår det snarere slik at han ønsker spillverket velkommen til norges beste spillside (gamer.no). Du la kanskje merke til at det manglet et kolon der, selv om et komma hadde gjort det hele mye tydeligere.

 

For øvrig den eneste logiske løsningen, Spillverket har ikke akkurat imponert.

 

Thats rigth!

 

Gamer.no er best.

 

Skjønner at den kan bli misforstått

Lenke til kommentar
Spillverket har vært en viktig satsning

Står det å melde på sidene deres. Merkelig hvordan man kan kalle det en viktig satsning når anmeldelser av relativt store spill uteble/kom alt for sent. Jeg tviler ikke på at gjengen bak sikkert var dedikerte, men det å ta opp arven etter gamer.no i det som tilsynelatende var en halvhjertet satsning, var rett og slett umulig. Takk og farvel til Spillverket, så håper jeg dette gir Gamer flere ressurser, som igjen bør/vil gi seg utslag i en bedre side.

 

Personlig kunne jeg ønsket meg et regelmessig "show"(en gang i måneden?), hvor det hadde vært et par karer i studio som hadde tatt for seg nyheter i bransjen, kommende spill, vist noen trailere, kjørt noen anmeldelser. Hvor realistisk dette er i forhold til økonomi, vet jeg derimot ikke.

Lenke til kommentar

Narr meg til å le, "går inn i"? Skal gledelig spise min egen hatt hvis en én eneste person fra Spillverket blir med i fusjonen. Ikke at jeg klandrer ledelsen for det, de velger selvsagt det sterkeste merkenavnet. Men liker ikke at dere forsøker å selge leserne en fusjon som i praksis er en nedleggelse av den ene siden.

 

Så vidt jeg har fått med meg på navnene på skribentene på ulike artikler ser det ut til i alle fall noen er kommet inn :)

 

Ellers var dette en gledelig nyhet. Spillverket kunne av og til misse på enkelte ting, men det var på langt nær "udugelige".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...