Gå til innhold

Nye Deus Ex blir utsatt (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt skremt av tittelen, men klarer å overleve en måned lenger enn først antatt. Dette er et av de spillene jeg virkelig håper de gjør skikkelig, så bare bra om de får ta seg tid til det :)

 

Nå står det vel ikke at spillet kommer en måned senere, men at release flyttes til neste finansår, som begynner i april. NÅR i dette finansåret det skal komme vet vi ikke. :) Kan jo komme ut til neste jul, for eksempel.. :huh:

Lenke til kommentar

Ble litt skremt av tittelen, men klarer å overleve en måned lenger enn først antatt. Dette er et av de spillene jeg virkelig håper de gjør skikkelig, så bare bra om de får ta seg tid til det :)

 

Nå står det vel ikke at spillet kommer en måned senere, men at release flyttes til neste finansår, som begynner i april. NÅR i dette finansåret det skal komme vet vi ikke. :) Kan jo komme ut til neste jul, for eksempel.. :huh:

 

Auda, tror du har et poeng der ja. >.<

 

Jaja, får prøve å undertrykke alt jeg vet om spillet litt til. Ellers så går jeg som en galning og venter, og forventningene til spillet stiger over alle grenser.

Lenke til kommentar
Utgiveren forteller at de har opplevd svake salgstall for sine nye spillutgivelser, samt at en av deres nøkkeltitler (muligens Final Fantasy XIV) har fått en svært hard mottakelse av markedet. De mener den beste måten å sikre seg mot dette i fremtiden er å bruke mer tid på utvikling.

Endelig? Hadde ikke trodd jeg skulle se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...