Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Looking good (gameplay). Dog synes jeg grafikken ser svak ut til å være 2010.. Men men.. Er ikke derfor man spiller Diablo, men hadde ikke skadd om de shinet det litt mer opp.

Bedre om de har litt redusert grafikk, slik at man ikke trenger en monsterPC for å spille det uten lagg. Ikke at jeg tror det hadde vært noe problem for PCen min, men fint uansett, at alle folk kan spille det med en vanlig PC.

Lenke til kommentar

Grafikken bryr jeg meg pent lite om. Jeg er heller mer urolig for innholdet i grafikken. Vil det være en sinister stemning med masse skelleter, onde bakgrunns motiver etc som i diablo 1 or 2? På de få blidene jeg har sett så ser det for barnslig ut til å gi den rette Diablo feelingen. Blir det 12 eller 18 års grense?

Endret av Skillbased
Lenke til kommentar

Looking good (gameplay). Dog synes jeg grafikken ser svak ut til å være 2010.. Men men.. Er ikke derfor man spiller Diablo, men hadde ikke skadd om de shinet det litt mer opp.

Bedre om de har litt redusert grafikk, slik at man ikke trenger en monsterPC for å spille det uten lagg. Ikke at jeg tror det hadde vært noe problem for PCen min, men fint uansett, at alle folk kan spille det med en vanlig PC.

 

 

Blizzard gikk vel ut med at Diablo 3 var laget for å treffe alle, ikke bare de med high-end PC.

Altså, håper de lager de med så god grafikk som overhodet mulig. Man kan jo bare stille ned grafikken om man ikke har PC til å kjøre det.....

Lenke til kommentar

Gameplayet osv ser moro ut, men føler ikke de har klart å beholde atmosfæren fra de tidligere spillene. Får vel satse på at noen lager en mod som fikser dette. Håper i det minste de har beholdt den stemningsfulle musikken. For må si jeg er ganske skeptisk til det visuelle uttrykket. =/

 

Tror vi deler samme bekymring :whistle:

Lenke til kommentar

" De har ved flere anledninger gjort det helt klart at det er uaktuelt å la spillets spiller-mot-miljø-side få lide til fordel for spiller-mot-spiller. På dette punktet virker Blizzard totalt kompromissløse."

 

Jeg forstår ikke dette helt.

 

Hvorfor må det eksistere ett kompromiss ved at spillet blir fokus for e-sport?

Jeg så for meg kamper mellom klaner som kunne være ufattelig morsomt. Men jeg forstår ikke hvorfor at en slik ting skal måtte gå på bekostning av de som vil kose seg med PvM?

 

Kan noen utbrodere? =)

Lenke til kommentar

Kjipt å se at de kopierer Torchlights stygge cartoon grafikk...

 

Kjipt at utviklinga av Torchlight starta etter D3 vart vist fram for første gong i 2008 (Ikkje 2007 som det står i artikkelen).

 

Grafikken bryr jeg meg pent lite om. Jeg er heller mer urolig for innholdet i grafikken. Vil det være en sinister stemning med masse skelleter, onde bakgrunns motiver etc som i diablo 1 or 2? På de få blidene jeg har sett så ser det for barnslig ut til å gi den rette Diablo feelingen. Blir det 12 eller 18 års grense?

 

Blizzard går for aldersgrensa M såvidt eg veit.

 

Kva er så denne Diablo-feelingen? D1 var eit relativt treigt spel i stort sett dystre lukka omgivnadar, medan D2 var eit mykje raskare spel i stort sett fargerike og åpne omgivnadar. Håpar D3 tar det beste frå begge desse, men aller mest av alt at D3 lagar sin eigen stil. D3 er eit nytt spel og eg blir like glad kvar gong Blizzard veljer det som mest sannsynlegvis virkar best for D3 utan å låse seg fast i tankegangen som mange har om at "det var betre før".

 

 

Hvorfor må det eksistere ett kompromiss ved at spillet blir fokus for e-sport?

Jeg så for meg kamper mellom klaner som kunne være ufattelig morsomt. Men jeg forstår ikke hvorfor at en slik ting skal måtte gå på bekostning av de som vil kose seg med PvM?

 

Dette går nok mest på balansering av skills og slikt. Om til dømes meteor fungerar akkurat som den skal i PvM, men er ganske ubrukeleg i PvP, vil dei ikkje endre noko på denne skillen for å gjere den betre i PvP. Det er framleis PvM som er i fokus. Sagt på ein anna måte: Endringar i PvP skal på ingen måte påverke PvM i negativ forstand :)

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Looking good (gameplay). Dog synes jeg grafikken ser svak ut til å være 2010.. Men men.. Er ikke derfor man spiller Diablo, men hadde ikke skadd om de shinet det litt mer opp.

Bedre om de har litt redusert grafikk, slik at man ikke trenger en monsterPC for å spille det uten lagg. Ikke at jeg tror det hadde vært noe problem for PCen min, men fint uansett, at alle folk kan spille det med en vanlig PC.

 

Joda.. Men da kan heller de med dårlig PC stille ned grafikken, også får vi andre nyte full grafikk. Dårlig unnskyldning fra Blizzard (latskap) om de ikke orker å ordne spillet så pent som mulig om grunnen deres er at "flest mulig skal kunne nyte spillet" osv.

 

Men, jeg presiserer: Gameplay er viktigere, men jeg synes likevel grafikk har stor innvirkning på totalopplevelsen.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...