Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Det er på ingen måte vanskeleg å forstå.

 

Grunnen til at eg nemde WC3 er fordi svaret på spørsmålet er opplagt. Akkurat som svaret på spørsmålet til brukaren over meg.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor de i utgangspunktet heller vil gjøre dette med WoW-grafikk, istedetfor å gjennomføre det slik de har gjort to ganger tidligere...

 

Du meiner isometrisk 2D? Tja, føler kanskje det er meir naturleg med eit hopp fram til 3D no. Neida, men grunnen er jo mest sannsynleg at Blizzard har tatt ei vurdering og funne ut at dette er det beste. Blizzard meiner denne stilen dei har valt no vil fungere betre enn kva no enn dykk andre vil ha, og eg ser ingen grunn til å tvile på det. Det fungerte bra i WC3, WoW og SC2, ser ikkje kvifor det ikkje skal gjere det i D3.

 

Men vi snakker om helvete og demoner her, får liksom ikke helvetes-stemning av WoW-grafikken. Jeg mener det er en grov feil av Blizzard å velge denne stilen.

Blizzard hadde ryggrad nok til å beholde starcraft-stilen i sc2 foressten,,,,

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt at D3 på ingen måte ser ut som WoW då, du snakkar om det som dei er identiske. Og det er nok svært mange som vil vere ueinige med deg om grafikken til SC2. Personleg likar eg den godt, men det har vore nok av kvining om at den er "wowifisert" den og.

 

Jeg mener Diablo3 ser ut som en litt oppdatert wow-grafikk , så får du selvsagt mene noe annet.

Angående SC2 så bare påpekte jeg fakta.

Lenke til kommentar

Condor skiftet navn til Blizzard North under utviklingen av det første Diablo spillet da de ble kjøpt opp av Blizzard Entertainment. Dette var helt frem til nedleggelsen i 2005 en separat avdeling av Blizzard, egne og andre folk. Etter nedleggelsen så ble jo den gamle gjengen spredt for alle vinder... Startet egne studio, og fikk jobber andre plasser. Er jo egentlig naturlig at gjengen som nå utvikler D3, gjør det på en måte som de selv er vandt og komfortable med.

 

Var selv skeptisk i starten. Er nok ikke fullt så skeptisk nå lengre. Av det jeg har sett av screenshots og gameplay i det siste så får jeg inntrykk av at de prøver så godt de kan å gjøre det mørkest mulig og trofast til forgjengerne. Til å være den grafikk motoren så begynner det å se ganske så mørkt ut etter min mening (no pun intended).

 

Som sagt. Andre folk, andre måter å gjøre det på. Hvis dette hadde vært Blizzard North så hadde det nok vært mye større grunn til å undre seg over den grafiske stilen.

 

Bare mine 2 cents.

Lenke til kommentar

Jeg mener Diablo3 ser ut som en litt oppdatert wow-grafikk , så får du selvsagt mene noe annet.

 

Den er grei!

 

Angående SC2 så bare påpekte jeg fakta.

 

Så kan eg påpeike at D3 ikkje ser ut som ein litt oppdatert WoW grafikk. Det er fakta, så ikkje kom her med motargument på den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...