Gå til innhold

Dragon Age får Ultimate-versjon (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skaffer meg denne, siden jeg enda ikke har kjøpt verken awakenings eller noen av DLC-ene. Blir vel ca. samme pris, og da slipper jeg å dille med bioware points. Forhåpentligvis.

 

Jeg minnes at jeg gjorde det samme da Oblivion kom i GoTY-utgave i sin tid.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Sikkert veldig greit å få alt med en gang ja, for å kjøpe expansion (eller melke utgivelsene passer bedre) etter man haddet runnet spillet ga null mening da samtlige er flettet inn i historien og egentlig burdet vært der i utgangspunktet.

 

Grunn *spoiler*

 

Hoved personen dør som oftest om man gjør de vanligste valgene på slutten, når jeg kjøpte utvidelsene etter dette var da hovedperson levendet igjen, samt alt du egentlig fikk var mulighetene til å lagre all loot, bedre våpen, rustninger. Alt dette trenger man bare MENS man holder på og spille, ikke etter. Rent spillmessig er det ikke stort, flere tok bare 20 min og gjennomføre.

 

Men får man en samlet pakke alt inkludert blir saken en annen, men slik burdet det vært i utgangspunktet

 

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Ultimate Dragon Age - Now with even less happening during the first 15 hours of play.

 

Spill på PC forutsetter ofte at man trykker litt rundt omkring på skjermen med musen, før det skjer noe særlig.

 

Utrolig det der. Etter Baldur's Gate på åtte CD'er er det jo rart at jeg ikke tenkte på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...