Gå til innhold

Første detaljer om GoldenEye på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig ingen tro på at dette blir noe særlig. Noe som er synd, for en skikkelig GoldenEye-remake hadde vært kos.

 

FPS-er på Wii er i teorien en god idé, men det føles fremdeles handicappet i sammenlikning med mus og wasd, med eller uten motionplus.

Lenke til kommentar

Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade!

wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før....

xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min.

 

OT: tror spillet kan bli bra, men jeg spilte aldri orginalen, og så er det ikke så veldig mange andre gode FPSer på wii å konkurrere mot heller.

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade!

wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før....

xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min.

 

Butthurt, much? :rolleyes:

 

Uansett, jeg har lite tro på et nytt Goldeneye. Ikke bare fordi det mangler så mye som originalen hadde, men fordi: "Du kan ofte velge mellom å skyte deg gjennom brettene eller fokusere på ikke bli oppdaget, og nye snikangrep lar deg ta vakter av dag uten å utløse alarmer" - sånt som det der. Det er jo ikke Goldeneye lengre. More like lavbudsjetts skytespill løst basert på en N64 klassiker. Savner 90-tallet jeg :(

Lenke til kommentar

Damn it. Jeg var positiv til dette prosjektet helt til jeg var dum nok til å ta en titt på Eurocoms spill de siste 10 årene. Fra å lage greie spill på 90-tallet så har de fått oppgaven å lage spill til filmer og OL... For å sitere wiki:

The company was once famous for its arcade to console ports, but is now better known for working with licensed properties

 

Nå har jeg null forventinger og tar det jeg får. Håper fortsatt på et brukbart spill og en multiplayer som kan gjøre det litt spennende. GoldenEye er for meg tidenes beste FPS-spill. Selv om jeg ikke liker det på konsoll.

Lenke til kommentar

Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade!

wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før....

xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min.

 

Butthurt, much? :rolleyes:

 

Uansett, jeg har lite tro på et nytt Goldeneye. Ikke bare fordi det mangler så mye som originalen hadde, men fordi: "Du kan ofte velge mellom å skyte deg gjennom brettene eller fokusere på ikke bli oppdaget, og nye snikangrep lar deg ta vakter av dag uten å utløse alarmer" - sånt som det der. Det er jo ikke Goldeneye lengre. More like lavbudsjetts skytespill løst basert på en N64 klassiker. Savner 90-tallet jeg :(

lolwat? var det for vanskelig å skjønne at jeg var ironisk, spesielt siden jeg sa "on topic" etterpå?

Lenke til kommentar

Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade!

wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før....

xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min.

 

Butthurt, much? :rolleyes:

 

Uansett, jeg har lite tro på et nytt Goldeneye. Ikke bare fordi det mangler så mye som originalen hadde, men fordi: "Du kan ofte velge mellom å skyte deg gjennom brettene eller fokusere på ikke bli oppdaget, og nye snikangrep lar deg ta vakter av dag uten å utløse alarmer" - sånt som det der. Det er jo ikke Goldeneye lengre. More like lavbudsjetts skytespill løst basert på en N64 klassiker. Savner 90-tallet jeg :(

lolwat? var det for vanskelig å skjønne at jeg var ironisk, spesielt siden jeg sa "on topic" etterpå?

 

Ironi kan faktisk være vanskelig å oppfatte igjennom tekst :whistle:

Lenke til kommentar

Dette spillet blir en skandale tror jeg. Vent å se.

Blir? Det ER en skandale. Tenk å bytte ut Pierce Brosnan med Daniel Craig....

FFFFFUUUUU.... :angry:

 

Virkelig!? Der forsvant min interesse. Hvordan kan de i det hele tatt kalle det Goldeneye da? Kun for å lokke nostalgiske kjøpere antar jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...