Gå til innhold

Final Fantasy XIII med dato (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble også avslørt av vinneren av britiske X-Factor, flotte Leona Lewis, skal synge temasangen til spillet.

 

Hva i...

 

Håper Herr.Groven sitter med en liten skapforelskelse, om ikke så begynner jeg lure på om Gamer.no har vært på seminar i journalistikk hos Se&Hør-redaksjonen ;)

 

Spillet skal forøvrig ikke importeres, men det er mye mulig jeg blir å stå i kø på morran om mulig! Har gledet meg i flere år, endelig er tiden nær!

Lenke til kommentar

Dette er vel det spillet jeg har gledet meg mest til helt siden jeg fikk ps3 og ser frem til det den dag i dag. Synes det virker helt fantastisk, og soundtracket står meg allerede nært hjertet! Følte ikke sangen passet helt til Final Fantasy, men hun har en veldig nydelig stemme.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noen Final Fantasy spill tidligere så er veldig skeptisk til dette spillet. Det ser unektelig pent ut men dem klasiske manga lydene og stilen er en ganske stor turnoff for min del. Finnes så mye bedre i denne sjangeren pr idag liksom...men kanskje ikke til konsoll dog.

 

Jeg tror dette blir et spill for fansen jeg...resten som ikke har interesse for serien eller manga stilen eller klynkingen for vært angrep en gjør vil nok ha bedre alternativer...

 

Satse på det kommer en demo.

Lenke til kommentar

Tenkte at jeg skulle gi spillet en sjangse siden jeg har en kompis som er ihuga FF fan. Har aldri vært noe fan av asiatiske spill som jeg føler(betyr ikke at det er slik) er veldig overdramatisert. Men trailerne ser fete ut så hvorfor ikke tenkte jeg helt til jeg fikk vite at Hovedpersonene i spillet heter Lightning, Snow, Vanille og Hope. NO THX

Lenke til kommentar

hvordan kan du ned prioritere FF13???..det blir mere epic enn gow 3. Eneste drit er at FF13 og GOW 3 kommer omtrent samme dato..xd..

Men venter fortsatt mer info om ff vs 13.

 

Egentlig så er FF13 grunnen for at jeg kjöpte ps3'n i begynnelsen,men så ble jeg frelst når jeg testet DMC4,så ble bare mere og mere spill.

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...