Gå til innhold

To storspill ferdige (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hovedsaklige en ting som gjør at Forza Motorsport stort sett faller igjennom hos meg og det er mangelen på god ratt og pedaler mulighet, med Gran Turismo 5 kan jeg benyttet mitt Logitech G25 ved å koble det til PlayStation3, at Xbox360 ikke har støtte for noe slikt gjør ta bilspill aldri tar helt av hos meg til denne konsollen, uansett hvor gode bilspill som leveres.

 

Kan si hva mann vil om Forza Motorsport 3 vs Gran Turismo 5, men uten noen skikkelige ratt, pedaler og gir-løsning så vil alltid Gran Turismo og PlayStation3 / PC med støtte for Logitech G25 være det soleklare valget.

 

 

Nå har jeg uansett vært så stor fornøyd med Gran Turismo 5 Prologue at jeg tviler sterkt på at Forza Motorsport 3 vil toppe det uansett :)

Lenke til kommentar

G25 blir ganske flaue saker når du sammenligner det med ordentlige ratt/pedaler: Fanatec. Fanatec leverer de "offisielle" FM3-rattene i samarbeid med Turn 10.

 

Men vi tilgir at du ikke akkurat er oppdatert :)

 

 

GT5P er en demo, FM3 vil toppe det uten problemer. InsideSimRacing testet FM2 vs GT5P, og FM2 vant så.. ;)

Endret av Alpha
Lenke til kommentar

Blir gøy å endelig få et racingspill til i samlingen, så Forza gleder jeg meg stort til.

Men jeg må si at det virker som om jeg er ganske alene om å spille bil-spill med kontroll?

Ser jo nesten bare snakk om G25 og ymse andre av Guds ratt-kontrollere hvor enn jeg er.

 

Uansett er det beklagelig at jeg ikke får spilt Uncharted 2 enda da økonomien per dags dato ikke tillater en PS3.

Uansett vil jeg nok uansett prioritere å oppgradere PCen min først. for jeg ser det har kommet (og vil komme) mange flere spill til PC jeg har lyst på enn jeg har tidligere trodd.

Lenke til kommentar
G25 blir ganske flaue saker når du sammenligner det med ordentlige ratt/pedaler: Fanatec. Fanatec leverer de "offisielle" FM3-rattene i samarbeid med Turn 10.

 

Men vi tilgir at du ikke akkurat er oppdatert :)

 

 

GT5P er en demo, FM3 vil toppe det uten problemer. InsideSimRacing testet FM2 vs GT5P, og FM2 vant så.. ;)

 

Ja dem nye rattene til Fanatec skal koste mye mer en Logitech G25 til PS3/PC

Så faktisk et ratt som kostet 460 euro uten porto og tollavgift..

Og dem andre tilø 160 euro kan ikke måle seg med G25 desverre

 

RamGuy: Her er jeg faktisk enig med deg med du sa tidligere i denne artikkelen :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...